به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs فرنتس‌واروشپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۲:۵۱) (۳۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت ایران) نیوکمپ میزبان اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱ خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این دیدار بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین حریف آبی و اناری‌ها در هفته شلوغی که در پیش دارند، با آن رو به رو خواهند شد، فرنتس‌واروش است. این تیم مجارستانی بعد از چهار برد و یک تساوی در پنج بازی ابتدایی خود در لیگ کشورش به نیوکمپ خواهد آمد. آن‌ها در این پنج بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند و با تفاضل گل ۹+ صدرنشین این لیگ هستند.

فرم فعلی دو تیم

بارسا: باخت، تساوی، برد، برد و تساوی
فرنتس‌واروش: برد، برد، برد، برد و تساوی

آشنایی با رقیب

فرنتس‌واروش بعد از ۲۵ سال به مراحل گروهی لیگ قهرمانان راه یافته است. آن‌ها تاکنون تنها یک بار در این مرحله این رقابت‌ها حاضر شده‌اند که آن‌ هم به فصل ۱۹۹۵/۹۶ بازمی‌گردد؛ زمانی که با تیم‌های رئال مادرید، آژاکس و گراس‌هاپر زوریخ هم‌گروه شدند و در جایگاه سوم جدول به کار خود پایان ‌دادند.

آن‌ها با شکست جورگاردنس سوئد (۲-۰)، سلتیک اسکاتلند (۲-۱)، دیناموزاگرب کرواسی (۲-۱) و در نهایت مقابل مولده نروژ (۳-۳) با برتری امتیاز گل زده در خانه حریف، راهی دور گروهی شدند.


سرشناس‌ترین چهره فرنتس‌واروش، سرگی ربروف سرمربی آن‌هاست؛ مهاجم سال‌های نه چندان دور دینامو کیف، که در دوران دو ساله سرمربیگری‌اش در این تیم مجارستانی دو بار فاتح لیگ شده است. بهترین بازیکن این تیم فرانک بولی مهاجم ساحل عاجی این تیم است. این مهاجم ساحل عاجی در فصل گذشته ۱۰ گل را برای این تیم به ثمر رسانده است.

دیدارهای پیشین

بارسا و فرنتس‌واروش تا به حال در هیچ رقابت رسمی‌ای با هم دیدار نداشته‌اند. این دو تیم تنها شش بار در بازی‌های دوستانه به مصاف هم رفته‌اند که چهار برد سهم بارسا و دو بازی دیگر هم مساوی شده است. آخرین بازی این دو تیم به سال 1977 بازمی گردد.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا طی ۳۱ بازی خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، هرگز شکست نخورده است (۲۷ برد و ۴ تساوی). آخرین شکست کاتالان‌ها در این دور از رقابت‌ها به اکتبر ۲۰۰۹ زمانی که پپ گواردیولا هدایت تسم را بر عهده داشت بازمی‌گردد (باخت ۲-۱ مقابل روبین کازان).

• فرنتس‌واروش از فصل ۱۹۹۵/۹۶ تاکنون هرگز در لیگ قهرمانان حضور نیافته‌ است؛ زمانی که بعد از دریافت ۱۹ گل در ۶ بازی از دور رقابت‌ها حذف شدند (۱ برد، ۲ شکست و ۳ تساوی).


• بارسا از فصل ۱۹۹۷/۹۸ تاکنون هرگز اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را واگذار نکرده است؛ بعد از شکست ۳-۲ مقابل نیوکاسل در ورزشگاه جیمز پارک در آن سال، کاتالان‌ها در ۲۱ بازی نخست خود در این رقابت‌ها بدون شکست ظاهر شده است (۱۶ برد و ۵ تساوی).

• لیونل مسی تاکنون بیش از هر بازیکن دیگری در مراحل گروهی لیگ قهرمانان گلزنی کرده است (۶۸). مسی طی ۴۳ بازی اخیر خود در بازی‌های مرحله گروهی در ۳۸تای آن‌ها در به ثمر رسیدن حداقل یک گل نقش داشته است: ۵۶ گل زده و ۱۶ پاس گل.


• فرنتس‌واروش در مرحله گروهی لیگ اروپای فصل گذشته با اسپانیول رو‌به‌رو شد و در هر دو بازی رفت و برگشت خود به تساوی دست یافت. آخرین پیروزی آن‌ها مقابل یک تیم اسپانیایی به سپتامبر ۱۹۸۲ در جام یوفا مقابل اتلتیک بیلبائو بازمی‌گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs فرنتس‌واروش
امیدوارم تیم از این حاشیه های اخیر بیرون بیاد و بازیکنان به فکر حیثیت خودشون و باشگاه و طرفدارها باشند. ما از لحاظ بازیکن خیلی کمبود نداریم فقط مشکل ما حاشیه هست. اونم بخاطر داشتن مدیریت نالایق این چند سال اخیره، خدا کنه که آبروی کومن رو به عنوان یکی از اسطوره ها از بین نبریم. انصافاً هرکی جای کومن بود با این مدیریت و این همه حاشیه در این چند سال گذشته هرگز جواب موافقت به پیشنهاد بارسا رو قبول نمیکردم. ریسک بزرگیه مربیگری در این بارسا با این مدیران نالایق و نادان. امیدوارم دست از این اسطوره سوزی ها برداریم


سه‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!