به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین بازی سه بازیکن جوان بارسا در لیگ قهرمانانآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۰۸) (۵۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

در بازی شب گذشته مقابل فرنتس‌واروش سه بازیکن جوان بارسا، برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان رفتند. در این خبر به بررسی عملکرد این سه بازیکن خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته شبی فوق‌العاده برای سه بازیکن بارسا بود که اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کردند. ترینکائو، پدری و فاتی سه بازیکنی بودند که شب گذشته در مقابل فرنتس‌واروش اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کردند.

ترینکائو

این بازیکن پرتغالی شب گذشته برای اولین بار در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفت و نمایشی کامل را ارائه کرد. او در فضاسازی فوق‌العاده عمل کرد و با عملکرد خیره کننده خود به کابوسی برای یار مستقیمش تبدیل شد.

پدری

پدری در نیم ساعت پایانی بازی به جای آنسو فاتی وارد زمین شد و توانست موقعیتی که عثمان دمبله با حرکت دیدنی‌اش برای او ساخته بود تبدیل به گل کند. این اولین گل او برای بارسا بود.



ارائوخو

مانند بازی مقابل سلتاویگو که او به خاطر اخراج کلمنت لنگله وارد زمین شد، در این بازی هم با اخراج جرارد پیکه به بازی آمد و عملکرد قاطعی را ارائه کرد. او انقدر خوب بازی کرد که گویی بارسا با یک بازیکن کمتر بازی نمی‌کند. با محرومیت جرارد پیکه احتمالا این مدافع اروگوئه‌ای در مقابل یوونتوس هم بازی خواهد کرد و تجربیات بیشتری در لیگ قهرمانان کسب خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
abouzarlionel
پاسخ به: اولین بازی سه بازیکن جوان بارسا در لیگ قهرمانان
به امید خدا با رفتن بارتمئو و آمدن لاپورتا بارسا و لاماسیا دوباره احیا خواهند شد.


پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۹ (۲۳:۴۵)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: اولین بازی سه بازیکن جوان بارسا در لیگ قهرمانان
پوست اندازی تیم ما بعد از چند سال بد بسیار سخت بوده و هست و باید مرحله به مرحله انجام بشه ولی از این که بازیکنانی با 17-18-20سال در تیم بازی کنند و تجربه کسب کنند خوبه. امیدوارم همزمان با جوانگرایی تیم خوب و تماشاگر پسند بازی کنه همراه با نتایج خوب و افتخارات تیمی و فردی


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!