به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: رئال مادرید بازیکنان باتجربه‌ای دارد و نتایج اخیر روی عملکرد آن‌ها تاثیری نخواهد داشت! مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۶:۴۳) (۲۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

رونالد کومان در آستانه تجربه اولین ال کلاسیکوی خود به عنوان سرمربی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت تیم حریف و شاگردان خودش سخن گفت. در این خبر می‌توانید متن مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بدون توجه به نتایج، هر دو تیم در این بازی تحت فشار هستند. شاید مادریدی‌ها در دو بازی اخیر خود بهترین فرم خود را تجربه نکرده باشند اما این بدان معنا نیست که با روحیه‌ای ضعیف به این دیدار خواهند آمد. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند و بازیکنان باتجربه‌ای دارند که می‌توانند این فشار را مدیریت کنند و می‌دانند که ملزم به پیروزی هستند.

فکر نمی‌کنم شکست‌های اخیر رئال مادرید روی آن‌ها تاثیر بگذارد. ما می‌دانیم آن‌ها با سیستم ۲-۴-۴ مقابل ما بازی کرده‌اند و این چینش به اندازه زمانی که با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنند به ما فضا کافی نمی‌دهد. آن‌ها منظم‌تر از آنچه در بازی‌های اخیر دیده‌ایم ‌ظاهر مقابل ما خواهند شد. انتظار ندارم‌ با یک مادرید آسیب‌پذیر مواجه شویم.

شکایتی از بازیکنان در اختیارم ندارم. آن‌ها در تمام بازی‌ها انگیزه زیادی از خود نشان داده‌اند. بازی مقابل رئال مادرید همواره مقداری متفاوت است. می‌خواهیم اعتماد به نفس بیشتری در بازیکنان ایجاد کنیم و از همه مهم‌تر اینکه نشان دهیم در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.


گریزمن هم فردا شانس بازی کردن خواهد داشت. اما درست نیست که در تک تک بازی در مورد پست او صحبت کنیم زیرا بازیکنان دیگری هم هستند و آنچه اهمیت دارد، خود تیم است.

او بازیکن مهمی است و ما می‌خواهیم تمام بازیکنانمان در بهترین فرم خود باشند. اما موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است. ما باید در این بازی طوری برنامه‌ریزی کنیم که بهترین نتیجه ممکن را کنیم کنیم.

برای من سن بازیکنان اهمیتی ندارد، مهم عملکرد آن‌هاست. مشکلی با بازی دادن به بازیکنان جوان ندارم. شما مجبورید به آن‌ها بازی دهید تا تجربه کسب کنند. من به بردن فکر می‌کنم نه سن بازیکنان.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: کومان: رئال مادرید بازیکنان باتجربه‌ای دارد و نتایج اخیر روی عملکرد آن‌ها تاثیری نخواهد داشت!
ب احتمال زیاد میبریم


جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۲:۱۳)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: رئال مادرید بازیکنان باتجربه‌ای دارد و نتایج اخیر روی عملکرد آن‌ها تاثیری نخواهد داشت!
بازی سختی خواهد بود فقط امیدوارم بازیکنان ما حاشیه رو کنار گذاشته و به فوتبال توجه کنند و بازی زیبایی ببینیم


جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۷:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!