به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین: مسی بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۹ (۱۹:۲۳) (۳۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

کیکه ستین، سرمربی سابق کاتالان‌ها در مصاحبه اخیرش با El Pais در مورد سختی کنترل مسی و روزهای پایانی حضورش در نیوکمپ سخن گفت. متن مصاحبه او را در این خبر بخوانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کیکه ستین، سرمربی سابق بارسا: «بازیکنانی هستند که سخت می‌توان آن‌ها را کنترل کرد و لئو مسی یکی از آن‌هاست. باید یادآوری کرد که او بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است، من چه کسی هستم که بخواهم او را تغییر دهم! سال‌هاست که مسی [در جامعه فوتبالی] همینطور پذیرفته شده و تغییر نکرده است. او زیاد حرف نمی‌زند اما شما را مجبور می‌کند آنچه می‌خواهد را ببینید».

ستین در مورد شکست مقابل بایرن مونیخ نیز گفت: «من به نوبه خودم در آن باخت مقصر بودم. روزی در این مورد خواهم نوشت. بعد از اخراج فهمیدم این تصمیم پیش از شکست ۸-۲ گرفته شده بود. در روزهای پایانی تنش زیادی وجود داشت اما واقعاً اگر من در شرایط متفاوتی بودم، می‌توانستم متفاوت عمل کنم. من هیچ فرصتی برای فکر کردن یا عمل کردن نداشتم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ستین: مسی بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال است، من چه کسی هستم که بخواهم او را تغییر دهم!
یکی از شاهکارهای مدیریت خائن. همه میدونیم یه حاشیه ای در این چند سال گذشته بوده که جلوی رم حذف میشیم جلو لیورپول بی حرمت میشیم جلو بایرن بی آبرو میشیم!!!!!!! خاک برسر مدیریتی و مربی که بازیکنان رو از باشگاه بزرگتر کردن!!!!!! امیدوارم روزهای بد رو پشت سر بگذاریم


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۹ (۲۱:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۳ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!