به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، تعویض طلایی بارساآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ (۱۸:۳۳) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیونل اندرس مسی؛ فوق ستاره‌ای که حتی وقتی از ابتدا به میدان نمی‌رود، باز هم نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی دارد. در این مقاله عملکرد او در پیروزی ۵-۲ مقابل رئال بتیس را از دریچه آمار بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

طبیعتاً عجیب است که ببینیم بهترین بازبکن روی کره زمین به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید اما این اتفاق در مصاف شنبه شب با بتیس رخ داد. زمانی که مسی وارد زمین شد، نتیجه ۱-۱ بود و وقتی بازی به اتمام رسید، بارسا ۵-۲ رئال بتیس را شکست داده بود. لئو در این بازی ۲ گل به ثمر رساند اما درخشش او تنها به این دو گل محدود نمی‌شود.

او در نیمه دوم به جای انسو فاتی به میدان آمد تا مقابل تیمی بازی کند که تاکنون ۲۵ گل در تمام رقابت‌ها مقابل آن به ثمر رسانده است - شامل دو هت‌تریک و هشت دبل.

از سپتامبر ۲۰۱۹ تاکنون این اولین باری بود که مسی بدون داشتن مصدومیت، در ترتیب اصلی قرار نگرفت. او همچنین در بازی با بتیس برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۴ (جام حذفی مقابل ختافه) به عنوان بازیکن تعویضی دبل کرد.


گل اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید - ۱۲مین پنالتی متوالی‌ای که به گل تبدیل کرد و پنجمین پنالتی او در این فصل - آن هم مقابل هم‌تیمی سابقش، کلودیو براوو. اما پیش از آن هم نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل آنتوین گریزمن داشت. در واقع او با از خود گذشتگی موقعیت گلزنی خود را به این مهاجم فرانسوی اهدا کرد.

علاوه بر این، در حالی که تنها ۸ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، او پاس گل سرخی روبرتو را به گل تبدیل کرد تا حساب کار ۴-۲ شود و لحظاتی بعد یک گل دسگر هم به ثمر رساند که آفساید اعلام شد.

مسی در ۵۵ بازی‌‌ای که تاکنون به عنوان یار تعویضی به میدان آمده، ۲۶ گل به ثمر رسانده است. با این آمار، او اکنون برترین گلزن لالیگا در بین بازیکنانی است که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده‌اند. والتر پاندیانی با ۲۰ گل در ۱۱۶ بازی به عنوان بازیکن تعویضی، در این لیست بعد از او قرار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
gubriyas
پاسخ به: مسی، تعویض طلایی بارسا
گریزمان 4 تا فرصت صد در صد گل رو به علاوه پنالتی مفت از دست داد
خیلی بازیکن ناآماده و بی روحیه و بی اعتماد به نفسی شده


سه‌شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۸:۳۰)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مسی، تعویض طلایی بارسا
باید این روند ادامه داشته باشه تا در مقاطع حساس فصل مسی در اوج آمادگی باشه.به امید خدا فصلی خوب داشته باشیم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ (۲۲:۵۰)
 
Raphael
پاسخ به: مسی، تعویض طلایی بارسا
#GOAT 🐐


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۹ (۱۹:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!