به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار، مهره‌ای کلیدی در انتخابات پیش روی بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۹ (۱۸:۳۲) (۳۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelone.ir


شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه با این مهاجم برزیلی صحبت کرده‌اند و قصد دارند از بازگرداندن او به عنوان یکی از برنامه‌های خود در صورت انتخاب شدن یاد کنند. در این خبر جوانب این موضوع را تشریح خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به نظر می‌رسد نیمار نیز ناخواسته وارد کارزار انتخاباتی ریاست باشگاه بارسلونا شده است. تعدادی از نامزدهای انتخابات پیش رو با این ملی‌پوش برزیلی صحبت کرده‌اند تا از برنامه‌های او برای تابستان آینده مطلع شوند.


این روزها بارسا در حال پایه‌ریزی فرآیند بازسازی بنای باشگاه است؛ بنایی که بارتومئو و هیئت مدیره‌اش طی ۶ سال آن را تخریب کردند و این فرآیند تسریع نخواهد یافت مگر با روی کار آمدن هیئت مدیره جدید. در میان هیاهوی انتخابات پیش رو، این روزها نام نیمار نیز توجهات را به خود معطوف کرده است؛ کسی که گویا یک بار دیگر فیلش یاد هندوستان کرده و خواهان بازگشت به نیوکمپ است.

تنها دلیلی که تاکنون او را در پاریس سنت ژرمن ماندگار کرده این است که شیوع کرونا تاثیر مخربی روی وضعیت اقتصادی بارسا گذاشته است. در غیر این صورت او می‌توانست با استناد به ماده ۱۷ از این باشگاه فرانسوی خارج شود که البته این بدان معنا بود که بارسا مجبور به پرداخت هزینه‌ای بود که فیفا تعیین می‌کرد - که مبلغی در حدود ۱۸۰ میلیون یورو بود.


اما این بند بعد از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در ماه مارس که مانع برگزاری ادامه بازی‌ها شد و وضعیت مالی باشگاه‌ها را دچار مشکل کرد، منقضی شد. با این حال در تابستان امسال نیمار که قراردادش تنها تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد، می‌تواند بار دیگر پاریسی‌ها را مجبور کند که با خروجش موافقت کنند.

به گزارش اسپورت علی رغم شایعات مطرح شده در مطبوعات فرانسوی در مورد احتمال تمدید قرارداد فعلی نیمار با PSG، او هیچ تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد. نیمار تصمیم گرفته که در پاین فصل PSG را ترک کند.

او پیش از این در سال ۲۰۱۸ درست یک سال پس از پیوستن به پاریس سنت ژرمن و مجدداً در سال ۲۰۱۹ تلاش کرد که به نیوکمپ باز گردد. تلاش دوم او خیلی جدی پیگیری شد و همان زمان (سال ۲۰۱۹) جلسات متعددی با این هدف برگزار شد. او حتی حاضر بود ۲۰ میلیون از هزینه این انتقال را خودش پرداخت کند تا به باشگاه سابقش برگردد. انتژار می‌رفت در تابستان گذشته نیز بارسا او را بازگرداند که کرونا و پیامدهای آن مانع شد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: نیمار، مهره‌ای کلیدی در انتخابات پیش روی بارسا
به شخصه مخالف اومدن نیمار هستم چون در پست نیمار میشه فاتی و پدری رو استفاده کرد .


شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۹ (۲۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۷ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!