به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دمبله، گلزن دو پای بارساآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۹ (۱۵:۳۰) (۵۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

دمبله ستاره جوان بارسا، بازیکنی است که یک توانایی منحصر به فرد دارد: او قادر است با هر دو پایش به خوبی گلزنی کند. در این خبر به بررسی این توانایی دمبله و نکاتی جالب در مورد او خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

توانایی گلزنی عثمان دمبله با هر دو پا بدین معنی است که این وینگر فرانسوی اساساً بازیکنی غیرقابل پیش بینی برای مدافعانی است که قصد یارگیری با او را دارند. او بازیکنی است که با هر دو پا خوب کار می‌کند و نحوه به ثمر رسیدن گل‌های او هم این مسئله را نشان می‌دهد.

این ستاره فرانسوی تاکنون مجموعاً ۲۲ گل برای برای بارسا به ثمر رسانده است: ۱۲ گل با پای چپ و ۱۰ گل با پای راست. او تقریباً با هر دو پایش تعداد مشابهی گل به ثمر رسانده که در دنیای فوتبال کاری غیر عادی است.

در این فصل هم او چهار گل به ثمر رسانده که دو گل با پای راست (مقابل فرنتس‌واروش و یوونتوس) و یک گل هم با پای چپ (مقابل بتیس) بوده است.


در حقیقت اگر به گل‌های او در کل دوران حرفه‌ای‌اش نگاهی بی‌اندازیم، تعداد گل‌ها بسیار نزدیک به هم هستند. از ۴۶ گلی که او به ثمر رسانده، ۲۱ گل با پای چپ و ۲۴ گل با پای راست و یک گل هم با ضربه سر بوده است. او تقریبا با هر پا ۵۰ درصد گل‌هایش را به ثمر رسانده است.

تیممجموع گل‌هاگل با پای چپگل با پای راستگل با سر
بارسا۲۲۱۲۱۰۰
رن۱۲۴۸۰
دورتموند۱۰۵۴۱
فرانسه۲۰۲۰
مجموع۴۶۲۱۲۴۱

توانایی دمبله در کار با هر دو پایش که با سرعت بالا و گام‌های بلندش ترکیب شده، او را به یکی از با استعداد‌ترین وینگرهای فوتبال اروپا تبدیل کرده است. او قطعا بازیکنی خاص با استعداد منحصر‌به‌فرد و استثنایی است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: دمبله، گلزن دو پای بارسا
در با استعداد بودن دمبله شکی نیست ولی فقط باید سلامت زندگی کنه.یکی از بازیکنانی هست که زندگی ناسالم داره وگرنه میتونه جزؤ بهترین ها باشه.


دوشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۹ (۲۲:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: دمبله، گلزن دو پای بارسا
لعنتی مصدومیت همون فصل اولش توی بارسا بسیار شدید بود وگرنه الان هیچکس نمیتونست بگه خرید بدی بوده واقعا بعضیا شانس ندارن انسو فاتی هم حداقل باید ۶ماه بدون مصددمیت مجدد بازی کنه تا مطمئن بشیم به یک دائم المصدوم تبدیل نمیشه واقعا حسرت به دل میمونیم یه مهاجم عالی دوباره توی تیم باشه!


دوشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۹ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!