به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۵ سال پیش در چنین روزی...نوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۶:۲۶) (۳۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


درست ۱۵ سال پیش در چنین روزی، بارسا به لطف دو گل از رونالدینیو و یک گل از اتوئو، موفق شد رئال مادرید را در برنابئو ۳-۰ شکست دهد. به همین بهانه در این خبر سفر کوتاهی خواهیم داشت به آن روز خاطره‌انگیز...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱۹ نوامبر ۲۰۰۵، بارسای فرانک رایکارد ۳-۰ رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی‌اش مغلوب کرد‌؛ این دیدار یکی از به‌یادماندنی‌ترین تقابل‌های بین این دو غول فوتبال اروپاست. بعد از سوت پایان آن، هواداران رئال، رونالدینیو مهاجم‌ برزیلی کاتالان‌ها‌ را ایستاده تشویق کردند. عملکرد فراموش‌نشدنی او که دو گل را به همراه داشت حتی هواداران تیم میزبان را هم ‌به وجد آورد. شایان ذکر است که در آن بازی لئو مسیِ ۱۸ ساله اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه کرد.

تنها ۱۴ دقیقه از آغاز بازی می‌گذشت که ساموئل اتوئو پاس مسی را با یک ضربه پایانی فوق‌العاده به گل تبدیل کرد و آبی و اناری‌ها را ۱-۰ پیش انداخت. در نیمه دوم دو گل تماشایی از رونالدینیو (دقایق ۵۹ و ۷۷) حساب کار را ۳-۰ کرد. نمایش درخشان این مهاجم برزیلی باعث شد برنابئو ایستاده به تشویق جادوی او بپردازد.


یک بازی به‌یادماندنی در یک فصل به‌یادماندنی که بارسا علاوه بر قهرمانی در لیگ، با پیروزی مقابل آرسنال در پاریس، فاتح لیگ قهرمانان شد. فصلی که هرگز ار خاطر هواداران پاک نخواهد شد...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ۱۵ سال پیش در چنین روزی...
عالی بودن .


پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۲۰:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!