به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs اوساسوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۹ (۱۰:۱۲) (۲۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از ظهر امروز بارسا یک‌بار دیگر این فرصت را دارد که همچون لیگ قهرمانان، مسیر پیروزی خود در لیگ را نیز پیدا کند و از این طریق ادای احترامی کند به اسطوره تازه درگذشته باشگاه، دیگو آرماندو مارادونا!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازگشت به مسیر قهرمانی در لالیگا بهترین روش برای ادای احترام دیگو مارادونا خواهد بود؛ یکی از چهره‌های برجسته دنیای فوتبال که سابقه دو فصل بازی در نیوکمپ را هم در کارنامه حرفه‌ای خود داشت. بعد از مسجل شدن صعود تیم به دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی ۴-۰ مقابل دینامو کیف، حال این تیم اهل پامپلونا چالش بعدی کومان و شاگردانش خواهد بود!

جالب است بدانید ده سال پیش در چنین روزی بارسا توانست ۵-۰ رئال مادرید را مغلوب سازد؛ بیایید امیدوار باشیم به همین بهانه‌ امروز نیز یک‌ بازی هیجان‌انگیز دیگر را شاهد باشیم. از قضا امروز همچنین مصادف شده است با ۱۲۱مین سالگرد تاسیس باشگاه بارسلونا!

بارسا برای رسیدن به صدر جدول لالیگا نیازمند بازگشت به مسیر پیروزی است؛ و چه روزی بهتر از امروز برای رقم خوردن این اتفاق‌. آبی و اناری‌ها طی ۳ بازی اخیر خود در لیگ، یک برد، یک تساوب و یک شکست کسب کرده‌اند و امروز نیز باید مقابل حریف سرسختی چون اوساسونا قرار بگیرند.

آشنایی با رقیب

سرمربی: جاکوبو آراساته امروز هفتمین رویارویی خود با بارسلونا را تجربه خواهد کرد. این سرمربی باسکی طی ۶ بازی اخیر خود مقابل آبی و اناری‌ها، دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست کسب کرده است‌.

شایان ذکر است یکی از آن دو پیروزی زمان حاصل شد که او هدایت رئال سوسیداد را بر عهده داشت، آن‌ هم زمانی که گریزمن برای این تیم توپ می‌زد. آن پیروزی در فصل ۲۰۱۳/۱۴ و با نتیجه ۳-۱ حاصل شد؛ گریزمن در دقیقه ۵۴ این بازی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. با این حال این تنها گل این ملی‌پوش فرانسوی مقابل بارسا تحت مربیگری آراساته نبود. او در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی همان فصل (۲۰۱۳/۱۴) که به تساوی ۱-۱ ختم شد نیز گلزنی کرد.


برترین گلزنان: روبن گارسیا (هافبک) برترین گلزن این تیم با ۲ گل است. بعد از او رونکاگیلا، دیوید گارسیا، ادرین لوپز، روبرتو تورس (کسی که در هر سه بازی اخیر خود مقابل بارسا موفق به گلزنی شده است)، کالری و بودیمیر هر کدام‌ با یک گل قرار دارند.

جایگاه تیم در جدول: اوساسونا اکنون با ۱۱ امتیاز (همانند بارسا) در رده چهاردم جدول آن هم با یک بازی بیشتر قرار دارد.

فرم فعلی: اوساسونا در حالی امروز به نیوکمپ خواهد آمد که در ۳ بازی اخیر خود هیچ بردی کسب نکرده است. بعد از تساوی ۱-۱ مقابل هوئسکا، آن‌ها متحمل شکست ۱-۰ در خاک سویا و ۳-۱ در خانه مقابل اتلتیکو مادرید شدند.

دیدارهای پیشین

بارسا فصل گذشته از اوساسونا شکست خورد. آن‌ها در ال سادار به تساوی ۲-۲ دست یافتند و در نیوکمپ متحمل شکست ۲-۱ شدند.


پیش از این دو بازی، بارسا طی ۳ بازی متوالی خود مقابل این تیم مجموعاً ۱۷ گل به ثمر رساند: پیروزی ۷-۱ در خانه و ۳-۰ خارج از خانه در فصل ۲۰۱۶/۱۷، همچنین ۷-۰ در فصل ۲۰۱۳/۱۴.

مسی در آستانه ثبت رکوردی دیگر

لیونل مسی طی ۱۸ بازی لالیگایی خود مقابل اوساسونا ۲۲ گل به ثمر رسانده است. علاوه بر این، او اکنون تنها ۳ گل تا رسیدن به رکورد پله (ببشترین گل زده برای یک باشگاه) فاصله دارد.

لیست کومان برای این دیدار بدین شرح است: تراشتگن، دست، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، پوچ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، فرناندس، دی یونگ، فیرپو، پنیا و مینگزا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs اوساسونا
تبریک بابت برگشت بوسکتس.😄


یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۹ (۱۴:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!