به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکی پوچ، جواهری که تنها به فرصت نیاز دارد...آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۵:۱۷) (۷۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این جوان خوش‌آتیه در همان مدت زمان محدودی که در مصاف با یوونتوس حضور داشت، مثل همیشه نشان داد که کومان با نیمکت‌نشین کردنش، بیشترین ظلم را در حق تیم ‌روا می‌دارد. اما اگر فکر می‌کنید پوچ آنقدرها هم شایسته تحسین نیست، این مقاله را از دست ندهید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای لبخند زدن در مواقع پریشانی باید شجاع بود، برای پیشرفت کردن در اوج محدودیت‌ها باید شجاع بود یا بهتر بگویم، برای طاقت آوردن در عصر تاریک بارسلونا، باید ریکی پوچ بود. تیم رونالد کومان این روزها در مقطعی شدیداً بحرانی قرار دارد اما همه ما شاهد بودیم که هر بار پوچ به زمین آمده، بارسا بهتر عملکرد کرده است. تماشای بازی هوشمندانه همراه با غیرت او، نوید آینده‌ای درخشان را به هواداران می‌دهد...

در بازی سه شنبه شب، روحیه یوونتوس خیلی بهتر از بارسا بود، گویی کاتالان‌ها با ترس بازی می‌کردند و تمرکز کافی نداشتند. ایتالیایی‌ها هر چند به لطف داور اما به هر شکل ۳ گل وارد دروازه ما کردند. مسی تنها کسی بود جلو می‌آمد و دروازه آن‌ها را تهدید می‌کرد - ۷ شوت در چهارچوب او خود گواه این مدعاست.

مسی در زمین تنها بود تا خدا خواست و کومان بالاخره تصمیم گرفت ریکی پوچ را به میدان بفرستد. و او تنها یاور مسی در ادامه بازی بود... بی‌تردید این جوان لاماسیایی بهترین بازیکن بارسا در شکست مقابل یوونتوس بود.

پوچ عاشق بارساست و این در بازی غیرتمندانه او کاملا هویداست. جواهر لاماسیایی ما به لوگوی روی پیراهنش می‌بالد و با تمام قوا برای کسب افتخار پوشیدن آن می‌جنگد. هر بار که به او فرصت داده شده، به خوبی از آن استفاده و خود را ثابت کرده است. با این حال پوچ می‌داند کومان هنوز به او باور ندارد. سرمربی هلندی بارسا هرگز جایی برای او در ترکیب اصلی خود در نظر نگرفته است.


در شکست ۳-۰ مقابل یووه، پوچ تنها ۲۴ دقیقه بازی کرد اما ۴۰ پاس فرستاد و ۲ موقعیت مسلم گلزنی را ایجاد کرد. بیش از سایر بازیکنان.

اکنون تنها پشتکار و عملکرد اوست که امید را در دل هواداران زنده نگه داشته است. ریکی پوچ انگیزه را به جمع هواداران بارسا هدیه کرده است. او، النیا، فاتی، پدری و ارائوخو همگی بخشی از آینده بارسا هستند. بیایید به رسیدن روزهای بهتر امیدوار باشیم...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadikarami
پاسخ به: ریکی پوچ، جواهری که تنها به فرصت نیاز دارد...
همین یک مورد برای عدم کفایت کومان برای نشستن روی نیمکت بارسا کافیه


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۹ (۶:۴۵)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ریکی پوچ، جواهری که تنها به فرصت نیاز دارد...
پوچ هنوز اول راهه و با تلاش و سخت کوشی میتونه خودشو حتی به کومن هم ثابت کنه.امیدوارم تیم از این اوضاء بد بیرون بیاد


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۸:۰۳)
 
آنتوان
پاسخ به: ریکی پوچ، جواهری که تنها به فرصت نیاز دارد...
ممنونم ازتون تو این شرایط بد به ما آبی اناریا امید میدید
به نظر من ریکی عالیه همونطور که به فرانک اعتماد میشه حتی بعد اینکه تو محوطه جریمه خطا میکنه و باعث خوردن پنالتی میشه تو بازی بعدیم هست باید به ریکی هم اعتماد کنه کومان


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۰۰)
 
rezaبارسایی
پاسخ به: ریکی پوچ، جواهری که تنها به فرصت نیاز دارد...
سلام کاربر جدیدم


پنج‌شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۶:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!