به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پدری، زوج بی‌نقص مسی!آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۱:۱۶) (۵۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پدری در مصاف با سوسیداد یک بار دیگر قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را نشان داد. این جوان تنریفی در دقیقه ۷۴ بازی با حرکتی تماشایی و غیورانه مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد. در این مطلب بیشتر عملکرد او در این بازی را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دقیقه ۷۴ بازی سه‌شنبه شب بود که دیدیم پدری با بیشترین سرعتی که می‌توانست شروع به دویدن کرد و بعد از متوقف کردن بازیکن حریف و دفع خطر گلزنی، به تیرک دروازه برخورد کرد. با این وجود خودش بعد از بازی اذعان کرد که اگر به او بستگی داشت، به بازی کردن ادامه می‌داد تا بتواند به تیم کمک کند.

پدری بعد از دو هفته نیمکت‌نشینی، در مصاف با سوسیداد به میدان آمد و در پست هافبک چپ بازی کرد. او هر گاه توپ را در اختیار دارد، تصمیمات درستی می‌گیرد و می‌داند که باید با آن چه کار کند. پدری ریتم بازی بالایی دارد و نقش بسزایی در روند بازی تیم ایفا می‌کند.

لئو مسی هم، چنین بازیکنانی را دوست دارد زیرا خیلی خوب با او لینک می‌شوند و به راحتی می‌تواند در کنار آن‌ها بازی کند و می‌دانند او از آن‌ها چه می‌خواهد.


هر گاه در طول بازی وقفه‌ای پیش آمد، مسی هم توصیه‌های خود را به پدری ارائه داد و هم عملکرد او را تحسین می‌کرد. کاملاً هویداست که مسی خود ۱۸ ساله‌اش را درون پدری می‌بیند. فرم فوق‌العاده او حتی می‌تواند شرایط را برای فیلیپه کوتینیو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم سخت ‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A.Abbasi
پاسخ به: پدری، زوج بی‌نقص مسی!
بازیکن حریف تو تصویر کیه ؟ برای چه تیمیه؟


شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۹ (۱:۳۰)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پدری، زوج بی‌نقص مسی!
به شخصه در این تاکتیک چهار یک چهار یک
تیمی تقریبا متحول شده میبینم فقط ثبات و روحیه جنگندگی و البته آرامش نیازه که این قضیه آرامش تقریبا نیست هر روز در مطبوعات و فضای مجازی یه گیر و گوری در میاد یکی میگه چرا تعویض دفاعی کردی !!یکی میگه چرا پوچ بازی نمیکنه!! یکی میگه چرا لنگله بازی میکنه!!! یکی میگه چرا کونراد نیست چرا بوسکتس هست چرا مسی نمیدوه چرا چرا چرا ... این وسط یه تعداد از رقبا هم دارن سوء استفاده میکنند و باعث بدتر شدن شرایط میشن.خدا کنه هرچه زودتر بازیکنان و کادر فنی بتونن این شرایط رو عوض کنند


جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۳:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!