به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاپورتا: برگ برنده من اعتماد مسی است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱ دی ۱۳۹۹ (۱۹:۴۳) (۳۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

خوان لاپورتا، نامزد انتخابات پیش روی بارسا در آخرین مصاحبه خود با ESPN در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که در این خبر آن را می‌خوانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مطمئنم مسی خواهان ادامه حضور در بارساست، تصمیم نهایی او بستگی به پروژه‌ای دارد که رئیس جدید باشگاه به او پیشنهاد می‌کند.

او باید مطمئن باشد که یک تیم رقابتی برای احیای داستان عاشقانه بارسا و لیگ قهرمانان وجود دارد؛ چیزی که در سال‌های اخیر متوقف شده است.

گفته می‌شود باشگاه به او دروغ گفته است و علاوه بر آن، هیچ چیز آن طور که همه می‌خواستند، پیش نرفته است. مسی در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود قرار دارد که هنوز هم می‌خواهد موفق باشد و عناوین را کسب کند.

او نمی‌تواند بپذیرد که سایر تیم‌ها قهرمان لیگ قهرمانان می‌شوند اما بارسا، با وجود در اختیار داشتن لیونل، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، توان رقابت برای کسب آن را ندارد.

مسی را در پیراهن تیمی جز بارسا نمی‌بینم، داستان او و این باشگاه آنقدر زیباست که رئیس بعدی موظف است او را راضی به ماندن کند. فکر نمی‌کنم برای هیچ باشگاه دیگری بازی کند.

او می‌داند پیشنهادی که من به او می‌دهم واقعی خواهد بود و به آن عمل می‌کنم. من فکر می‌کنم این مزیتی است که من نسبت به سایر نامزدها دارم.

در کنار بهبود شرایط اقتصادی باشگاه، اولویت ما ارائه پیشنهادی به مسی است که او را قانع کند بماند. امیدوارم که به موقع به باشگاه بیایم. من یک برتری دارم و آن هم اعتماد مسی است.

باشگاه در آستانه ورشکستگی است، این یکی از دلایلی است که من برگشته‌ام.‌ من همین کار را در سال ۲۰۰۳ انجام دادم، یک وضعیت حساس را تغییر دادم. این بار با شرایطی دشوارتر اما با ساختاری مشابه مواجه هستیم.

شرایط دشواری است اما با وجود تمام این‌ها، ما [بارسلونا] باشگاهی هستیم که بیشترین درآمد را دارد. باید آن دسته از اعضای رسمی باشگاه را پیدا کنیم که در مناطق خاصی کار می‌کنند تا بتوانند به ما در تولید بیشتر کمک کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mmbehnejaad
پاسخ به: لاپورتا: برگ برنده من اعتماد مسی است!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


سه‌شنبه، ۲ دی ۱۳۹۹ (۲۰:۴۸)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: لاپورتا: برگ برنده من اعتماد مسی است!
درمیان این نفرات بنجول لاپورتا بهترین هست و امیدوارم مانند دفعه قبل اعضاء اشتباه نکنند.


دوشنبه، ۱ دی ۱۳۹۹ (۲۰:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!