به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پدری، هر روز بهتر از دیروز!آبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۴۴) (۴۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

علی‌رغم سن کمی که دارد، پدری بازی به بازی در حال پیشرفت کردن است؛ مصاف با وایادولید هم از این قاعده مستثنی نبود و این جوان آینده‌دار، برگ دیگری از قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را در این بازی رو کرد. در ادامه سه نکته مهم از آخرین بازی او را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هماهنگی با مسی

بازی مقابل وایادولید در استادیوم خوزه زوریا، جایی بود که پدری با آمار ارسال ۱۰ پاس صحیح به مسی، بالاترین رکورد را در این زمینه در این فصل ثبت کرد. در بین این ۱۰ پاس، یک پاس گل دیدنی هم به چشم می‌خورد که گل سوم بارسا را به ارمغان آورد. اگر بازی قبلی مقابل والنسیا در نیوکمپ را مدنظر قرار دهیم، این بار آمار برعکس می‌شود؛ در آن بازی مسی ۱۲ پاس برای پدری فرستاد. همکاری بین این دو بازیکن بازی به بازی در حال پیشرفت است و مسلماً این، جای امیدواری دارد.

دقایق بازی

پدری دومین بازیکن متولد ۲۰۰۰ است که بیشترین دقایق بازی را در این فصل تجربه کرده است. او در این فصل ۷۶۶ دقیقه برای بارسا بازی کرده است. تنها یونس موسی از والنسیا رکوردی بهتر از او دارد. سرجینو دست هم با ۷۴۲ دقیقه بازی در رده چهارم قرار گرفته است.

پیشرفت

در جریان بازی با وایادولید، پدری چند رکورد شخصی هم ثبت کرد. او در این بازی چهار موقعیت گلزنی خلق کرد. رکوردی که در مقابل آلاوز هم آن را ثبت کرده بود. پدری با سه دریبل در این بازی، آمار بیشترین تلاش برای دریبل زنی توسط یک بازیکن اهل جزایر قناری در این فصل لالیگا را ثبت کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
آنتوان
پاسخ به: پدری، هر روز بهتر از دیروز!
واااااااااااااای پدری فوقالعادست
مسی یکی و میخواست مث پدری، بعد رفتن ژاوی و اینیستا و سوارز مسی تنها کسی و نداشت تو حمله بهش پاس بده یا یکی دیگه به مسی پاس بده خودش تنها باید همه پاسایی که همه بهش میدادن و گل میکرد که نمیتونست تنهایی بکنه و اذیت میشد همم ازش انتظار داشتن ولی الان پدری هست. دمش گرمممم 💪


جمعه، ۵ دی ۱۳۹۹ (۱۰:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!