به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا دارای بیشترین تنوع گلزنان در فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگاآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۶ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۱۰) (۳۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

گل کلمنت لنگله مقابل وایادولید اولین گل او در این فصل لالیگا برای بارسا بود. او با زدن این گل به چهاردهمین گلزن بارسا در این فصل از رقابت‌های لیگ تبدیل شد. جزئیات این رکورد تحسین ‌برانگیز را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا مجموعا ۴۴ بار در این فصل گلزنی کرده است. اگرچه ۳ گل از آن‌ها گل به خودی بوده است؛ این بدین معنی است که ۴۱ گل بارسا توسط ۱۴ آبی و اناری پوش به ثمر رسیده است.

در این بین مسی با ۱۰ گل بیشترین گل را برای بارسا به ثمر رسانده است. بعد از او گریزمن، بریتویت، انسو فاتی (هرکدام ۵ گل)، دمبله (۴ گل)، کوتینیو (۳ گل) و پدری (۲ گل) بازیکنانی بوده‌اند که هرکدام بیش از یک گل به ثمر رسانده‌اند. چند بازیکن دیگر از جمله، دست، دی یونگ، پیکه، روبرتو، رائوخو، آلبا و لنگله هم هرکدام یک بار برای بارسا در این فصل گلزنی کرده‌اند.


بارسا در این فصل لالیگا ۱۴ گلزن مختلف داشته است. بعد از بارسا تیم‌های رئال بتیس، وایادولید هر کدام با ۱۱ گلزن و کادیز، الچه، ایبار با ۶ گلزن در رده‌های بعدی قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!