به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید در مورد قرارداد پدری و متغیرهای آن بدانید!نقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۸ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۵۸) (۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در صورت تحقق تمام بندهای موجود در قرارداد پدری، رقم انتقالش به ۲۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت. به همین دلیل در این خبر جزئیات قرارداد او و مجموع هزینه مازادی که باید در آینده به لاس پالماس پرداخت شود را بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکسال از زمانی که بارسا از پیشرفت چشمگیر این بازیکن جوان شگفت زده شد می‌گذرد. این هفته مشخص شد که اگر فیلیپه کوتینیو ۱۰ بازی دیگر برای بارسا انجام دهد، باشگاه باید ۲۰ میلیون یورو به لیورپول بپردازد. در شرایط فعلی و با در نظر گرفتن بحران مالی باشگاه، این خبر یک کابوس برای بارسا است. اگرچه این در مورد پدری برعکس است. هزینه انتقال او به نسبت سطح توقعی که در بین هواداران ایجاد کرده افزایش یافته است.

در ابتدا هزینه انتقال پدری به بارسا، ۵ میلیون به علاوه ۱ میلیون یورو متغیر بود. مبلغی که لاس پالماس قبلا دریافت کرده است. این تیم به دقت پیشرفت بازیکن سابق خود را زیر نظر دارد، تا بتواند پول بیشتری از طریق آن بدست بیاورد. در واقع اگر تمام بند‌های موجود در قرارداد محقق شود، این باشگاه بیش از ۲۰ میلیون یورو در ازای پدری دریافت می‌کند؛ چهار برابر بیش از مقدار اولیه‌ای که از بارسا دریافت کرد.


با دیدن عملکرد پدری و مدنظر قرار دادن اعتمادی که از طرف رونالد کومان به او وجود دارد، بارسا اذعان دارد که تمام متغیرهای موجود در قرارداد او پیش از موعد مقرر محقق خواهند شد.

در حقیقت باشگاه قبلا خود را آماده کرده تا در پایان فصل ۴ میلیون یورو دیگر به لاس پالماس بپردازد. با پرداخت این مبلغ، مجموع هزینه پرداختی بارسا به این باشگاه ۱۰ میلیون یورو خواهد رسید.


در بین متغیرهای موجود در قرارداد،‌بندی هم مربوط به بازی در تیم ملی اسپانیا به چشم می‌خورد. لوییز انریکه هنوز پدری را به تیم ملی دعوت نکرده ولی احتمال بازی او برای اسپانیا در جام ملت‌های اروپا در تابستان آینده هر روز بیشتر می‌شود. او در حال حاضر برای تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا بازی می‌کند ولی پیش بینی می‌شود که در سال جدید به تیم بزرگسالان نیز دعوت شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!