به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و رسیدن به رکورد ۵۰۰ برای بارسا در لالیگاآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۳۲) (۳۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

این فوق ستاره آرژانتینی در بازی مقابل هوئسکا ۵۰۰مین بازی خود برای بارسا در لیگ را تجربه کرد. در این خبر بیشتر در مورد نکته‌های شگفت‌انگیز رکورد او صحبت خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این رکورد پس از ۱۷ فصل بازی در جمع کاتالان‌ها بدست آمد و او را پس از ژاوی هرناندز (۵۰۵ بازی) در رده دوم لیست بازیکنانی که بیشترین بازی برای بارسا در لالیگا را انجام داده‌اند، قرار می‌دهد.

مسی در این ۵۰۰ بازی، آمار ۴۵۱ گل و ۱۸۵ پاس را ثبت کرده و ۳۶۹ برد هم کسب کرده است. مرد شماره ۱۰ آبی و اناری‌ها برای اولین بار در فصل ۲۰۰۴/۰۵ با پیراهن بارسا در لالیگا به میدان رفت و از آن ‌زمان تاکنون ۱۷ فصل می‌گذرد.

مسی در مجموع ۱۰ بار هم قهرمان لالیگا شده است: ۲۰۰۴/۰۵، ۲۰۰۵/۰۶، ۲۰۰۸/۰۹، ۲۰۰۸/۰۹، ۲۰۰۹/۱۰، ۲۰۱۰/۱۱، ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۴/۱۵، ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۷/۱۸، ۲۰۱۸/۱۹.

مسی در مقابل هوئسکا به رکورد ۷۵۰ بازی برای بارسا در تمام رقابت‌ها هم رسید. این بدین معنی است که او تنها ۱۷ بازی تا رسیدن به رکورد ژاوی با ۷۶۷ بازی برای بارسا فاصله دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!