به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: قوانین همین است و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه با داشته‌هایمان، رقابت کنیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۱ دی ۱۴۰۰ (۲۰:۲۱) (۲۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با مایورکا را در این خبب بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در یک وضعیت بحرانی هستیم. فکر کنم ۱۷-۱۸ تا از بازیکنانمان را در اختیار نداریم. اومتیتی تنها کسی است که بهبود یافته است. بازی باید تعلیق می‌شد. مایورکا هم مشکلات مشابهی دارد.

باید منطقی باشیم. بحث شکایت کردن نیست. قوانین همین است و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه با هر آنچه در اختیار داریم، رقابت کنیم. بهانه‌ای در کار نیست. شرکت کردن در بازی فردا منطقی نیست اما بله، ما باید بازی کنیم. این کار را هم انجام می‌دهیم و رقابت خواهیم کرد.

شرایط آشفته‌ای است‌. به نظر من بهتر بود این بازی لغو شود اما با هر بازیکنی که در اختیار داریم به میدان خواهیم رفت و در این بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

از دمبله ناامید نشده‌ام. این یک مذاکره است و نمایندگان کار خودشان را انجام می‌دهند. باشگاه ما موضع مشخصی دارد و من منتظر پاسخ دمبله هستم.

من دوباره با دمبله صحبت کرده‌ام و امیدوارم مواضع طرفین به یکدیگر نزدیک شود. او بازیکن توانمندی است که می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. ما به او نیاز داریم و او باید بداند این برایش فرصت بزرگی است که نمی‌تواند آن را از دست بدهد.

فران تورس خرید فوق‌العاده‌ای است. او می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند. من به این باشگاه ایمان دارم اما باید بازیکنانی را هم به فروش برسانیم. اگر قرارداد دمبله تمدید شود، می‌توانیم فران تورس و یک خرید دیگر را در تیم ثبت نام کنیم. فعلا باید منتظر بمانیم.

موراتا؟ من می‌خواهم در مورد بازیکنانی که داریم صحبت کنم. فران و آلوز قرار است کمک زیادی به ما بکنند. بقیه گزینه‌ها، صرفا فرضیه هستند، مثل موراتا و #هالند. این وظیفه من نیست که در مورد این‌ها صحبت کنم و ترجیح می‌دهم درباره بازیکنانی که داریم، صحبت کنم.

در مورد تعلیق بازی نباید از من سوال کنید، این به لالیگا مربوط است. این یک واقعیت است که ما بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم، ۱۱ تایشان را بخاطر کرونا. این یک بازی بی‌هیجان برای ما و مایورکا خواهد بود.

موضوع دمبله، صرفا مذاکره است و ما هم منتظریم. مدیران باشگاه قرار است دوباره با مدیر برنامه‌های او صحبت کنند و ما منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌شود.

بازگشت پدری، فاتی و دپای نزدیک است اما در اصل ما نمی‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم.

ما اعتماد به نفسمان را به دست آورده‌ایم. تیم خوب بازی می‌کند. ما بر سویا مسلط بودیم و نیمه اول بازی مقابل #الچه، بهترین عملکرد تیم را از زمان ورودم به باشگاه مشاهده کردم. بله، البته که یک قدم رو به جلو برداشته‌ایم‌.

لوک دی یونگ و دمیر در حال حاضر عضوی از تیم ما هستند.

سعی می‌کنیم برای بازی فردا مثل همیشه خود را آماده کنیم. هر بازیکنی که در بازی شرکت می‌کند باید برای ۳ امتیاز بجنگد، هر چند که این بازی باید تعلیق می‌شد. دیگر نمی‌دانم چند تا از بازیکنان مصدوم هستند، هر روز یک مصدوم جدید داریم.

البته که بازی فردا برای ریکی پوچ یک فرصت است که نشان دهد می‌تواند اینجا باشد. برای او و برای هر کس دیگری که بازی کند. تفاوتی بین او و بقیه نیست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!