به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاف با کورنیا، فرصتی مناسب برای جوانان بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۰:۴۷) (۲۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجمان: مبینا پولایی، متین اکبری / FCBarcelona.ir


به احتمال زیاد رونالد کومان در بازی فرداشب تیم در جام حذفی، با ترکیبی متفاوت به تقابل با کورنیا خواهد رفت. مصاف با این تیم دسته سومی فرصت مناسبی است تا جوانانی چون ترینکائو، پوچ و کونراد تجربه کسب کنند. در این خبر به بررسی شرایط بازیکنانی که می‌توانند در این بازی شایستگی‌های خود را اثبات کنند، خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مراحل ابتدایی جام حذفی اغلب دو سر باخت هستند؛ اگر پیروز شوید کار خاصی نکرده‌اید و اگر ببازید از حذف مقابل یک تیم دسته پایین شرمسار خواهید بود. مربیان تیم‌های بزرگ این را به خوبی می‌دانند و جای هیچ لغزشی ندارند. حال زمان ان است تا برخی بازیکنان خودی نشان دهند و برخی دیگر استراحت کنند. رونالد کومان به هیچ وجه نمی‌خواهد در این هفته یک شکست دیگر را متحمل شود.

در ترکیب بارسا، بازیکنانی هستند که انتظار می‌رود پنجشنبه شب مقابل تیم دسته سومی کورنیا به میدان بروند. یکی از آن‌ها فرانسیسکو ترینکائو است. این وینگر پرتغالی که در تابستان با مبلغ ۳۱ میلیون یورو به بارسا پیوست، در این بازی یک فرصت دیگر برای اثبات خود خواهد داشت. او در این فصل تقریباً در تمام بازی‌ها به میدان رفته اما به عنوان یار تعویضی. بازیکن دیگر ساموئل اومتیتی است. او در این بازی برای دومین بار به عنوان بازیکن ثابت به میدان خواهد رفت. او می‌تواند با ارائه عملکردی خوب، اعتماد رونالد کومان را جلب کند.

جونیور فیرپو هم همینطور؛ این مدافع چپ در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده و به دنبال ترک باشگاه در ژانویه است. باشگاه‌های خرانادا (قرضی)، اینتر میلان (قرضی) و وستهم (دائم) خواهان جذب او هستند و ارائه یک عملکرد قابل قبول در برابر کورنیا می‌تواند تعداد علاقمندان را افزایش دهد. متئوس فرناندز نیز شرایط مشابهی دارد. این هافبک هرگز در بازی‌های لالیگا از ابتدا به میدان نرفته اما در لیگ قهرمانان چرا. کومان روی او حسابی باز نکرده و تمایل دارد او به باشگاه دیگری منتقل شود.

فرصتی برای جوانان لاماسیا

در بازی‌های این چنینی، لاماسیا باید موتور حرکت تیم را به گردش در آورد. رهبر این گروه نیز ریکی پوچ است. این هافبک جوان در نیمه‌نهایی سوپر کاپ بازی خوبی داشت و پنالتی پیروزی‌بخش تیم را نیز به ثمر رساند. امیدواریم حداقل این بار او را در ترکیب اصلی ببینیم!


علاوه بر پوچ، کومان می‌تواند به کونراد نیز فرصت بازی کردن بدهد. این سرمربی هلندی یکی از علاقمندان جدی این مهاجم آمریکایی است و در تمام تمرینات این فصل تیم اصلی او را فراخوانده است. او در پیش فصل و در لیگ قهرمانان خود را اثبات کرد اما در لالیگا هرگز بازی نکرده است. جام حذفی می‌تواند به او فرصت حضور در ترکیب اصلی را بدهد.

اسکار مینگزا در این فصل زیاد بازی کرده است و فرداشب نیز فرصت دیگری دارد برای اینکه اثبات کند لیاقت تداوم حضورودر بازی‌های تیم را دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!