به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ارائوخو، مدافع آماده این روزهای بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰:۴۱) (۳۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

رونالد ارائوخو که در این فصل یکی از مهره‌های ثابت خط دفاعی بارسا بوده است، طی مصاحبه‌ای در مورد مسائلی از جمله اولین بازی‌اش برای تیم اصلی و فرم فعلی تیم صحبت کرد. متن مصاحبه او و بررسی عملکردش در این فصل از رقابت‌ها را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مدافع اروگوئه‌ای که فصل قبل اولین بازی‌اش برای تیم اصلی را به عنوان بازیکن تیم ب انجام داد، اعتراف کرد که از پیروزی مقابل کورنیا در جام حذفی خوشحال است: «من بارها آنجا بازی کرده بودم و می‌دانستم که بازی خارج از خانه سختی خواهیم داشت. می‌توانستیم خیلی زودتر کار را تمام کنیم ولی مهم‌ترین چیز این بود که پیروز شدیم».

این مدافع اروگوئه‌ای می‌گوید: «من سخت تلاش می‌کنم تا فرصت بازی کردن بدست بیاورم و خوشحالم که توانسته‌ام برای تیم موثر باشم. باشگاه به من اعتماد دارد و من می‌توانم برای تیم بازی کنم و به تیم کمک کنم. بازیکنی که بازی کند، همیشه خوشحال است. اوضاع به خوبی پیش می‌رود ولی باید به تلاشم ادامه دهم، چرا که باید چیزهای زیادی یاد بگیرم و تجربیات بیشتری کسب کنم».


آرائوخو در مورد ترکیب تیم می‌گوید: «ترکیبی که داریم ترکیب خوبی است. از زمان ورودم به تیم، هم‌تیمی‌هایم همیشه به من کمک کرده‌اند».

آرائوخو با توجه به عملکرد تیم در بازی‌های اخیر می‌گوید: «مرتکب اشتباهاتی می‌شویم که نباید بشویم. مدافعان تیم با یکدیگر و با مربی زیاد صحبت می‌کنند. سخت تلاش می‌کنیم و می‌دانیم که نتایج خوب هم از راه خواهند رسید. برای فتح لیگ خواهیم جنگید».

۱۵ بازی در این فصل

آرائوخو در اولین فصل حضورش در تیم اصلی روزهای خوبی را سپری می‌کند. این مدافع اروگوئه‌ای ۱۵ بار در این فصل به میدان رفته که در ۱۳ بازی آن در ترکیب اصلی تیم بوده است. او با عملکرد خوبش همه را تحت تاثیر قرار داده است. استحکام دفاعی او و توانایی‌اش در خارج کردن توپ از خط دفاعی و همچنین مشارکت او در حمله از عواملی هستند که عملکرد او را قابل توجه کرده‌اند.

ارائوخو با آمار ۸۹.۳۹ درصد پاس صحیح، جزو بازیکنانی است که بالاترین درصد موفقیت را در این زمینه در تیم داشته‌اند. آماری که استعداد بالای او را نشان می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alirezasolei10
پاسخ به: ارائوخو، مدافع آماده این روزهای بارسا
بهترین دفاع بارسا هستتش فقط خدا کنه پیکه برنگرده که از این بدتر میشه وضع دفاع


شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۹ (۲۱:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!