به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و تردید در مورد جذب اریک گارسیانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸:۰۲) (۴۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

افشای یک گزارش از درون باشگاه نشان می‌دهد که چرا بارسا در مورد جذب اریک گارسیا مستاصل است؛ این گزارش همچنین از نگرانی باشگاه در مورد وضعیت نامطمئن اسکار مینگزا و ساموئل اومتیتی و مسائلی دیگر پرده برداشت. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تی‌ وی 3 به گزارشی گردآوری شده توسط مدیر فنی موقت بارسا، رامون پلانز دست یافته است. گزارشی که در آن پلانس توصیه می‌کند باشگاه در همین ماه گارسیا را جذب کند. این گزارش گزینه‌های دیگر باشگاه برای قلب خط دفاعی را هم بررسی کرده است.

بنا بر ادعای گزارش مذکور، رونالد کومان عملاً تنها ۳ مدافع میانی در اختیار دارد: کلمنت لنگله، رونالد ارائوخو و ساموئل اومتیتی. با این توضیح که جرارد پیکه تا ماه آوریل از میادین دور خواهد بود.

این گزارش در ادامه خاطر نشان می‌کند که ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت‌هایش بازیکن قابل اعتمادی نیست و ممکن است در مقاطع حساس فصل در دسترس نباشد و در مورد اسکار مینگزا، بازیکنی که در این فصل بیش از حد انتظار بازی کرده نیز می‌گوید این مدافع جوان هنوز برای بازی در سطوح بالا آماده نیست. شایان ذکر است که او هنوز عضوی از تیم ب است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ادامه این گزارش آمده که بارسا نمی‌تواند روی بازیکنان تیم ب برای تقویت تیم اصلی حساب کند زیرا هر دو مدافع میانی اصلی این تیم (بارسا ب) مصدوم هستند و استفاده از دیگر بازیکنان بر عملکرد آن تاثیر خواهد گذاشت.

در مورد اریک گارسیا، مدیر فنی تیم احساس می‌کند که این فرصتی مناسب در بازار نقل و انتقالات است و باید از آن بهره برد. او می‌گوید: گارسیا در بارسا پرورش یافته، با باشگاه و فرهنگ اینجا آشناست و در مقایسه با سایر بازیکنان با قیمتی ناچیز در دسترس است. در بازار مدافع میانی کمیاب است و او پیشنهادات دیگر تیم‌ها که از نظر مالی هم بهتر بوده‌اند را رد کرده است.

در انتهای این گزارش از بازیکنانی نظیر جونیور فیرپو، نتو و اومتیتی نام برده می‌شود که باید به فروش برسند و بازیکنان بیشتری از لاماسیا در تیم اصلی مورد استفاده قرار بگیرند. استعداد‌هایی مانند آلخاندرو بالده مدافع چپ تیم ب.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Shahinmoheb
پاسخ به: بارسا و تردید در مورد جذب اریک گارسیا
لنگله هم فقط مصدوم نمیشه وگرنه اومتیتی مدافع با کیفیت تری از لنگله هست


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰:۳۲)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بارسا و تردید در مورد جذب اریک گارسیا
ارزش ریسک داره چون با اینکه تیم در حال پوست اندازی هست ولی شاید بشه حداقل جام رو گرفت در این بین
و گارسیا میتونه با آراءخو زوج خوبی شکل بده و لنگله رو نیمکت نشین کنه


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۹:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!