به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: کار بیهوده‌ای است که ۳ روز داریم در مورد قرارداد مسی حرف می‌زنیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶:۲۰) (۱۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با گرانادا در دور یک چهارم نهایی جام حذفی را در این خبر بخوانید‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اومتیتی به علت مصدومیت مدتی از میادین دور بوده است. او به خوبی ریکاوری کرده و ما روی او حساب می‌کنیم. همه بازیکنان باید خودشان را اثبات کنند. هیچ کس نمی‌داند در آینده چه رخ خواهد داد.

در این فصل در حال ایجاد تغییرات هستیم. بارسا فعلاً در شرایطی نیست که بتواند جام‌های زیادی کسب کند. باید واقع‌بین باشیم، ببینیم در چه جایگاهی بودیم، چه تغییراتی ایجاد کرده‌ایم و به جوانان فرصت می‌دهیم.

مسی حدود ۲۷۰ میلیون یورو از درآمدی که دریافت می‌کند را به عنوان مالیات می‌پردازد. اگر او در ایتالیا بود، تنها ۱۳۵ میلیون یورو بابت مالیات باید پرداخت می‌کرد.

اوضاع پیچیده است اما ما سعی می‌کنیم در بازی‌ها پیروز شویم. در #لیگ_قهرمانان دیگر هیچ تیمی مدعی نیست. وظیفه ما این است که فکر کنیم و بازی‌ها را تحلیل کنیم، هدف تیم کسب عناوین است.

افشا کننده قرارداد مسی؟ کار بیهوده‌ای است که ۳ روز داریم در مورد این خبر حرف می‌زنیم. من از واکنش او و اعضای تیم خوشم آمد.

اتحاد رختکن بستگی زیادی به نتایج دارد. کسب پیروزی‌ها باعث می‌شود اتمسفر خوبی در تیم حاکم شود. مسائل متفرقه هم هستند که روی تقویت رختکن تاثیر می‌گذارند. باید در لحظات حساس قوی بود.

بارسا اوضاع پیچیده‌ای دارد. بارها گفته‌ام نمی‌خواهم سخنگوی باشگاه باشم اما ما به یک رئیس نیاز داریم‌. بارسا باید یک ‌رئیس داشته باشد.

جام حذفی اهمیت بیشتری نسبت به سایر رقابت‌ها ندارد، همه بازی‌ها مهم‌‌اند. طبیعی است که اتلتیکو مادرید امتیازات زیادی کسب کند اما ما هم باید با پیروزی به آن‌ها فشار بیاوریم و منتظر شکست آن‌ها باشیم.

در مورد مصدومان (فاتی و پیکه) مهم‌ترین چیز بهبودی کامل است‌ تعیین کردن تاریخ بازگشت آن‌ها خوب نیست. امیدوارم بتوانند برای دیدار با PSG آماده شوند اما این را تضمین نمی‌کنم.

گریزمن در تمام طول فصل به خوبی تلاش کرده است. اولین کاری که یک بازیکن باید بکند این است که تلاش کند و کاملاً به تیم کمک کند. او گاهی گل زده و گاهی هم نه، اما اخیراً خیلی بهتر شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: کار بیهوده‌ای است که ۳ روز داریم در مورد قرارداد مسی حرف می‌زنیم
امیدورم با تمام شرایط بدی که تیم داره و تمام دشمنانی که تبربرداشته اند و به ریشه تیم ما میزنند کومن و مدیران جدید تیم کاری کنند که رو سیاهی بمونه براشون
ظاهرا اوضاء جسمی کومن هم امروز خوب نبود و فشار بالا باعث خون دماغ شدنش شد که امیدوارم مشکلی براش پیش نیاد و بتونه تیم رو بازسازی کنه


سه‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ (۲۳:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!