به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: به بازیکنانم اعتماد دارممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶:۴۸) (۲۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با پاریس سنت ژرمن را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اول از همه باید بگویم برای این بازی هیجان‌زده‌ایم. می‌دانیم بازی سختی خواهد بود زیرا پاریس تیم قدرتمندی است، بازی سرگرم‌‌کننده‌ای خواهد بود.

وضعیت پیکه خوب است. او ۴ یا ۵ روز است که به همراه تیم تمرین می‌کند اما من فردا تصمیم می‌گیرم که او را در لیست این بازی قرار بدهم یا نه. خیلی وقت است که پیکه از میادین دور بوده است. فردا در این مورد تصمیم می‌گیریم.

آمادگی جسمانی اومتیتی و لنگله؟ همه مدافعان ما آماده هستند. بله آن‌ها اشتباهات فردی داشته‌اند اما این هم بخشی از فوتبال است. به همه بازیکنانم اعتماد دارم. آن‌ها می‌دانند چطور مقابل تیمی مانند پاریس دفاع کنند.

ارائوخو تمرین نکرده است و در بازی فردا حضور نخواهد داشت.


بعد از قرعه‌کشی هم گفتم که به تیمم اعتماد دارم و فکر می‌کنم [نسبت به آن زمان] سبک بازیمان پیشرفت کرده است. بازی بسیار برابری خواهد بود.

برای هر تیمی مهم است که تمام بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. خیلی خوب می‌شد اگر فاتی، کوتینیو، روبرتو و ارائوخو آماده بودند.

از هیچ چیز نمی‌ترسم چون به تیمم اطمینان کامل دارم و در عین حال برای حریف هم احترام قائلم. سعی می‌کنیم بر بازی مسلط باشیم. هر تیمی نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد و ما سعی می‌کنیم روی ضعف‌های آن‌ها تمرکز کنیم.


دمبله؟ همه چیز به خودش بستگی دارد. مربی تنها اینجاست که به او کمک کند. بازیکنان زیادی هستند که مشکلات جسمانی خود را برطرف کرده‌اند.

این بازی، نبرد مسی و امباپه نیست. این دیداری است برای لذت بردن هواداران. امباپه بازیکن سریعی است و می‌تواند تهدیدی برای مدافعان ما باشد.


وظیفه من این است که تیم را برای یک بازی مهم آماده کنم. مسی بازیکن بارسا است و من امید زیادی دارم که او در تیم ‌بماند.

در حال حاضر سایر تیم‌ها را بهتر از بارسلونا نمی‌بینم. اما خوب نیست که انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشیم، آن هم وقتی که تغییرات زیادی در این فصل ایجاد کرده‌ایم‌. تیم در سطح بالایی است و می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!