به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پشت پرده حواشی دیدار بارسا و PSG؛ احتمال محرومیت نیمار و امباپه؟ اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ (۱۱:۲۲) (۵۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاید بتوان گفت یکی از مزایای برگزاری بدون تماشاگر بازی‌ها این است که به راحتی می‌توان صحبت‌های بازیکنان در جریان بازی را شنید؛ مکالمه نه‌چندان خوشایند پیکه و گریزمن تنها مکالمه بازی سه‌شنبه شب نبود که توسط رسانه‌ها شکار شد بلکه بین امباپه و جوردی آلبا نیز یک درگیری لفظی پیش آمد. علاوه بر این‌ها توئیت‌های بحث‌برانگیز نیمار در جریان بازی نیز توجهات را به خود جلب کرد. در این خبر بیشتر به حواشی شکست مقابل پاریسی‌ها می‌پردازیم‌‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همه چیز با درگیری بین امباپه و دست در یک صحنه کرنر شروع شد؛ مدافع راست بارسا که وظیفه یارگیری ستاره فرانسوی‌ها را داشت، به او نزدیک شد اما امباپه گفت: «به من دست نزن!» در اینجا آلبا از رفتارش عصبانی شد و خطاب به او گفت: «به اندازه خودت حرف بزن! او معذرت خواهی کرد».

امباپه اما در ادامه به زبان اسپانیایی آلبا را تهدید به مرگ کرد: «در خیابان تو را خواهم کشت». بعد از این پیکه نیز وارد بحث شد و گفت: «چه کسی تو را خواهد کشت؟» و آلبا در جواب گفت: «او (امباپه) هنوز در حال یادگیری است، ببین چه چیزهایی یاد می‌گیرد».

بعد از صحنه خطای کورزاوا روی دی یونگ که یک پنالتی را برای بارسا به ارمغان آورد، نیمار در توئیتر خود نوشت: «یک پنالتی مسخره!» و بعد از اینکه به گل تبدیل شد مجدداً نوشت: «یک گل مزخرف


این واکنش نیمار ممکن است به قیمت محرومیت او تمام شود زیرا طبق قوانین یوفا «توهین یا هر رفتاری که ناقض قوانین اساسی اخلاقی باشد» ممنوع است. البته نیمار دقایقی بعد از انتشار، هر دو پیام خود را پاک کرد.

در صورتی که یوفا تصمیم به مجازات او بگیرد، ممکن است ۲ جلسه محروم شود.

پیش از این در دیدار دو تیم پاریس سنت ژرمن و منچستر یونایتد در مارس ۲۰۱۹، نیمار یک پنالتی دیگر و عملکرد VAR را مورد انتقاد قرار داده بود. به همین دلیل او توسط یوفا ۳ جلسه محروم شد که در نهایت این محرومیت به دو جلسه کاهش یافت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
makan508
پاسخ به: پشت پرده حواشی دیدار بارسا و PSG؛ احتمال محرومیت نیمار و امباپه؟
نیمار و امباپه باید محروم شن


یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹:۲۹)
 
hadikarami
پاسخ به: پشت پرده حواشی دیدار بارسا و PSG؛ احتمال محرومیت نیمار و امباپه؟
نیمار بیشرف بی همه چیز


پنج‌شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!