به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs کادیزپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ (۱۳:۳۶) (۲۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست مقابل پاریس سنت ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عصر امروز آبی و اناری‌ها با هدف کسب هشتمین پیروزی متوالی خود در لالیگا و انتقام شکست در رامون د کارانزا در بازی رفت مقابل کادیز، به مصاف این تیم خواهند رفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وضعیت‌ تیم‌ها در لالیگا

اتلتیکو مادرید تا پیش از هفته‌های اخیر چنان برتری‌ای در لیگ ایجاد کرده بود که به نظر می‌رسید هیچ تیمی نمی‌تواند به آن برسد. اما این دیری نپایید که این روند با دو تساوی و یک شکست خانگی مقابل لوانته متوقف شد. به این ترتیب بارسا می‌تواند با پیروزی در بازی امروز اختلاف امتیاز خود را با صدرنشینان لالیگا یه شش امتیاز برساند؛ تیمی که بازی‌های به تعویق افتاد آن به پایان رسیده و دیگر از نظر تعداد بازی‌های برگزار شده هم با بارسا اختلاف ندارد.

رئال مادرید در بازی دیشب خود مقابل وایادولید به پیروزی ۱-۰ دست یافت و اکنون با سه امتیاز کمتر از اتلتیکو در رده دوم جدول لیگ قرار دارد. سویا، تیمی که بعد از بارسا در رده چهارم جدول حضور دارد نیز فردا شب به مصاف اوساسونا خواهد رفت.

دیدارهای پیشین

کاتالان‌ها طی ۲۵ بازی لالیگایی خود مقابل کادیز تنها ۳ بار متحمل شکست شده‌اند: یک بار در فصل ۱۹۸۱/۸۲، یک بار در فصل ۱۹۹۰/۹۱ درست چند روز پیش از فتح لیگ و یک بار هم در اوایل همین فصل (۲-۱).

آیا می‎دانستید؟

بارسلونا طی ۱۹ بازی لالیگایی اخیر خود در خانه مقابل تیم‌های اندولسی تنها یک بار شکست خورده است (۱۶ برد و ۲ تساوی). آن یک بار هم به نوامبر ۲۰۱۸ و شکست مقابل رئال بتیس باز می‌گردد.

لیونل مسی تاکنون مقابل ۳۷ تیم از ۴۰ تیمی که در لالیگا مقابل آن‌ها قرار گرفته، گلزنی کرده است؛ خرز (دو بازی)، رئال مایورکا (یک بازی) و کادیز (دو بازی) تیم هاییهستند که او هنوز موفق به گشودن دروازه آن‌ها نشده است.

با شرکت در بازی امروز مسی می‌تواند با عبور از رکورد ژاوی (۵۰۵ بازی)، به بازیکنی با بیشترین حضور در بازی‌های لالیگا با یراهن بارسا تبدیل شود.

سرمربی کادیز امروز سومین بازی خود را مقابل بارسا تجربه می‌کند؛ علاوه بر بازی دو تیم در اوایل این فصل، او قبلا یک بار دیگر هم به عنوان سرمربی راسینگ سانتاندر در مارس ۲۰۱۰ با بارسا روبرو شده بود که نهایتا به شکست ۲-۰ دست یافت.

آنتوین گریزمن طی شش بازی اخیر خود در لالیگا، در به ثمر رسیدن هفت گل نقش مستقیم داشته است: ۳ گل و ۴ پاس گل.

کادیز طی ۴ بازی اخیر خود ۱۵ گل دریافت کرده و طی ۷ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها تنها ۷ گل به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A.Abbasi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs کادیز
به امید پیروزی


یکشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!