به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفته‌ای سرنوشت ساز در انتظار بارسااختصاصی
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۶:۰۰) (۳۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

شاگردان کومان در هفته پیش رو ۳ بازی مهم را در برنامه خود می‌بینند که کسب پیروزی در هر یک از این بازی‌ها می‌تواند شرایط آن‌ها در این فصل را به کلی تغییر دهد؛ سه بازی‌ای که می‌تواند این فصل آن‌ها بسازد یا بی‌رمق‌ترین امیدشان برای قهرمانی را از بین ببرد...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هر چند که اوایل فصل بلندپروازی‌های زیادی در ذهن هواداران بارسا پرورش یافته بود و رفته رفته آرزوی قهرمانی در هر یک از رقابت‌ها در دلشان رنگ باخت اما پیروزی مقابل کادیز و رسیدن به شش امتیازی اتلتیکو مادرید، می‌توانست امیدها برای کسب جام در این فصل برای آبی و اناری‌ها را زنده کند.

اگر بارسا در بازی مقابل کادیز پیروز می‌شد، در صورت برد در بازی امروز مقابل الچه می‌توانست فاصله خود با اتلتیکو مادرید را به سه امتیاز برساند - البته با یک بازی بیشتر.

با نگاهی به بازی‌های آینده متوجه می‌شویم که بارسا در صورت شکست دادن سویا پیش از بازی اتلتیکو و ویارئال در روز یکشنبه، حتی می‌توانست با این تیم هم امتیاز شود.


اما حال چگونه می‌توان به تیمی که از کسب پیروزی مقابل تیم ته جدولی کادیز، آن هم در نیوکمپ ناتوان است، باور داشت؟

آنچه مسلم است این است که ۱۵ بازی و به عبارتی ۴۵ امتیاز دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. تا پیش از بازی با الچه، بارسا هشت امتیاز با اتلتیکو مادرید و پنج امتیاز هم با رئال مادرید (که یک بازی بیشتر برگزار کرده) فاصله دارد. در شرایط عادی هیچ کس تسلیم نشده است. در واقع بسیاری هنوز تسلیم نشده‌اند.

دی‌ان‌ای بارسا تیم را وادار به جنگیدن می‌کند. مسئله بعدی این است که بسیاری به پروژه جدید باشگاه ایمان دارند و آماده‌اند تا با شروع آن قدم‌هایی هرچند آهسته برداشته شود.


بارسا هفته‌ای فشرده پیش رو خواهد داشت. بعد از بازی با الچه، کاتالان‌ها برای مصاف با سویا در سانچز پیزخوان به سویل سفر خواهد کرد و سپس چهارشنبه هفته آینده دومین فینال فصل را پیش رو خواهد داشت (سومین فینال اگر بازی با پاریس را یک فینال حساب کنیم)؛ بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی که این بار در نیوکمپ برگزار خواهد شد. با توجه به شکست ۲-۰ در بازی رفت، سطح بازی سویا و بازی‌ای که از تیم در مقابل کادیز دیدیم، بسیار بعید به نظر می‌رسد که بارسا بتواند نتیجه بازی رفت را جبران کند اما غیرممکن نیست!

نتیجه این سه بازی تعیین کننده رویدادهای مقطع پایانی فصل خواهد بود. اگر بارسا از دو بازی بعدی‌اش در لالیگا شش امتیاز کسب کند و در جام حذفی هم به فینال صعود کند، در فرم بسیاری خوبی قرار خواهد گرفت. شکی نیست که این یک هفته سرنوشت ساز برای بارسا خواهد بود. هفته‌ای برای ایمان دوباره به موفقیت!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!