به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مزایا و معایب پیوستن آگرو به بارسانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ (۱۷:۵۵) (۸۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

از زمان انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه، شایعات زیادی در مورد جذب سرخیو آگرو توسط بارسا شنیده شده است. جذب او که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد می‌تواند لیونل مسی را متقاعد به ماندن کند. در ادامه مزایا و معایب جذب این معاجم آرژانتینی را توسط باشگاه بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مزایا

• بارسا برای انتقال آگرو هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد. بنابراین بدون هیچ هزینه‌ای می‌تواند ترکیب خود را تقویت کند. بارسا از زمان جدایی لوئیس سوارز به یک مهاجم نوک نیاز دارد و جذب آگرو هم می‌تواند راه حل کوتاه مدتی برای این مشکل باشد. با جذب این مهاجم گلزن، بارسا می‌تواند رقابت در تیم را هم افزایش دهد.

• مسی بارها اعلام کرده است که هیچ نقشی در خرید بازیکن توسط باشگاه ندارد. جذب آگرو به این معنی نیست که او در بارسا خواهد ماند، ولی قطعا می‌تواند در تصمیم او برای ماندن در باشگاه تاثیرگذار باشد. این دو بازیکن در خارج از زمین رابطه خوبی با یکدیگر دارند و در تیم ملی آرژانتین هم بارها کنار هم به میدان رفته‌اند. با امدن آگرو، مسی می‌تواند باز هم یک دوست نزدیک کنار خود داشته باشد. کسی که می‌تواند به راحتی به او اطمینان کند.

• آگرو یک مهاجم حرفه‌ای است که تجربه بازی در لالیگا را هم دارد. او در دوران ورزشی خود ۶۴۹ بازی به میدان رفته و آمار ۳۷۴ گل و ۱۱۹ پاس گل را ثبت کرده است. در مورد کیفیت او هیچ تردیدی وجود ندارد. او پیش از پیوستن به منچستر سیتی، در لالیگا برای اتلتیکو مادرید به میدان رفته است. او در ۲۳۰ بازی برای اتلتیکو مادرید، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است. آگرو در دوران ورزشی خو، عناوین زیادی از جمله یک لیگ اروپا، یک سوپرجام اروپا، ۴ قهرمانی لیگ برتر انگلیس، ۵ قهرمانی لیگ کاپ و ۳ جام خیریه انگلیس را هم فتح کرده است.

معایب

• اگرچه بارسا بابت جذب آگرو هیچ مبلغی به منچستر سیتی پرداخت نخواهد کرد، اما این بدین معنی نیست که او گزینه‌ای ارزان قیمت خواهد بود. بارسا برای متقاعد کردن او به پیوستن به تیم باید دستمزد قابل توجهی به او پیشنهاد دهد. این نکته را هم نباید فراموش کرد که باشگاه در حال حاضر در تلاش برای کاهش دستمزدهاست.

• آگرو این فصل تنها ۱۱ بازی انجام داده است. مصدومیت‌ها باعث شد تا امسال احتمالا آخرین فصل حضور او در منچستر سیتی باشد. او هفته گذشته علی رغم آمادگی در دربی منچستر به میدان نرفت. وضعیت زانوی او هم مسئله دیگری است که تردیدهای زیادی در موردش وجود دارد.

• آگرو در ماه ژوئن ۳۳ ساله خواهد شد. به این ترتیب با جذب او روند جوانگرایی در تیم مختل می‌شود. روندی که بعد از حذف بارسا در لیسبون آغاز شد. بازیکنانی نظیر انسو فاتی، پدری، ایلاکس موریبا، ارائوخو و مینگزا همگی زمانی فرصت بازی پیدا کردند که بازیکنان با تجربه کمتری در تیم وجود داشتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: مزایا و معایب پیوستن آگرو به بارسا
نقل قول
آگرو در ماه ژوئن ۳۳ ساله خواهد شد. به این ترتیب با جذب او روند جوانگرایی در تیم مختل می‌شود

جوانگرایی به چه قیمت؟آیا نمیشه مدیریت کرد به دلیل جوانگرایی نگذرایم هر بلایی سر تیم بیاد؟آیا واقعا هنوز نبود مهاجم خوب حس نمیشه و به دمبله و برایتویت قانعییم؟!واقعا از ما بعیده که طعم خط حمله وحشتناک MSN و بازیکنان بزرگ رو چشیدیم و الان انگار هیچ مطالبه ای برای مهاجم نداریم.چندتا بازی باید اثبات بشه تیم کنونی به شدت به مسی وابستست؟
بله مسئله مالی،سرمربی و....بود و هست،اما انگار ما قانعیم به تنهایی مسی در خط حمله.
مسئله آگرو نیست،دیپای و هالند هم شاید مناسب باشند و قطعا بهتر از مهاجمان ضعیف الان تیم.


یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ (۱۱:۲۵)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مزایا و معایب پیوستن آگرو به بارسا
اگر بنا به فروش برایتویت و گریزمان باشه به شخصه دوست دارم به بازیکنانی مانند فاتی و در صورت خرید مهاجم نوک، هالند بهتر از آگرو یا دپای خواهد بود
ما در تیم آینده باید به جوونا امید داشته باشیم ما مسی رو داریم که سن بالا هست و باید در کنارش بازیکنان جوانی رو بازی بدیم تا آینده تیم ساخته بشه
اولین کاری که لاپورتا باید بکنه اینه که بازیکنان بی مصرف و مفت خور رو بفروشیم تا ببینیم در کدام پست باید یارگیری کنیم


شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ (۲۱:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!