به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: خوامه ژیرو از تیم لاپورتا جدا شد!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۲۹) (۳۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خوامه ژیرو، کسی که قرار بود به عنوان معاون امور مالی بارسا منصوب شود، از تیم لاپورتا جدا شد و دیگر آن‌ها را همراهی نخواهد نکرد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش اسپورت لاپورتا تا زمانی که نتواند ۱۲۶ میلیون یورو به عنوان سرمایه اولیه تهیه کند، نمی‌تواند به طور رسمی کارش را آغاز کند. گفته می‌شود این مبلغ تا روز دوشنبه آماده خواهد شد اما قبل از آن مذاکرات سختی با بانک‌ها و گروه‌های سرمایه‌گذاری مختلف انجام شده است. انتظار می‌رود روز چهارشنبه لاپورتا رسماً دفتر باشگاه را تحویل بگیرد.

در این بین خبر مهم دیگری منتشر شده که ادعا می‌کند خوامه ژیرو که قرار بود مدیر اقتصادی باشگاه در تیم مدیریتی لاپورتا باشد، استعفا داد. گفته می‌شود علت این جدایی مسائل حرفه‌ای است که او را مجبور می‌کند مدت زیادی را در لندن سپری کند اما به نظر می‌رسد این همه ماجرا نیست و دلیل اصلی اختلافاتی است که اخیراً بین او و لاپورتا در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی باشگاه و اقدامات لازم برای سازماندهی وضع موجود، ایجاد شده است.


منابع نزدیک به تیم مدیریتی لاپورتا می‌گویند ژیرو مخالف این بود که بخش اصلی تصمیم‌گیری‌ها بر عهده معاون جدید باشگاه یعنی فران ریورتر باشد. با این حال لاپورتا معتقد است که مدیرانش تنها باید روی وظایف خود تمرکز کنند. با توجه به این اختلاف نظرها، هر دو آن‌ها تصمیم گرفتند که پیش از آغاز رسمی فعالیت تیم جدید، به این همکاری خاتمه دهند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: رسمی: خوامه ژیرو از تیم لاپورتا جدا شد!
متاسفانه هر مطلبی رو که درباره بارسا میخونم کاملا" رد پای ندونم کاریای بارتمگوه رو ب وضوح می بینم و هزار افسوس س س س .... فقط امیدوارم لاپورتا متوجه عمق فاجعه بوده باشه و بدونه که باشگاه تو این سالهایی که ایشون نبوده چه تغییراتی کرده و تو بعضی جنبه ها چه تغییرات وححشتناکی کرده... یکی از ضربه های بدی که بارسا خورد از ناحیه دادن اختیارات بیش از حد و بی حسابو کتاب به بعضی افراد در ظاهر خودی بود... فقط امیدوارم لاپورتا که خیلی خیلی هم قبولش دارم بدونه داره چیکار میکنه و کاملا" افراد متخصص رو بکار بگیره چون اصلا" اصلا" و اصلا" جایی برا اشتباه نداریم....


دوشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ (۲۰:۰۶)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: رسمی: خوامه ژیرو از تیم لاپورتا جدا شد!
فقط امیدوارم هرچی میشه تیم رو به چاه نندازن.وجدانن دیگه تحمل حاشیه رو نداریم


یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ (۱۵:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۲ کاربر آنلاین است. (۴۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!