به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد حضور در سوپر لیگ اروپااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (۱۲:۲۸) (۷۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که با ۱۱ باشگاه موسس دیگر از بین مهم‌ترین باشگاه‌های اروپایی، برای تشکیل یک رقابت جدید موسوم به سوپر لیگ، به توافق رسیده است. متن کامل بیانیه باشگاه را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باشگاه بارسلونا اعلام می‌کند که با ۱۱ باشگاه موسس دیگر از بین مهم‌ترین باشگاه‌های اروپایی، برای تشکیل یک رقابت جدید موسوم به سوپر لیگ، به توافق رسیده است؛ رقابتی که توسط باشگاه‌های موسس اداره می‌شود. سوپر لیگ با هدف اینکه بهترین رقابت باشگاهی جهان را به ارمغان آورد، برگزار خواهد شد.

بارسلونا، آث میلان، آرسنال، اتلتیکو مادرید، چلسی، اینتر میلان، یوونتوس، لیورپول، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه‌های موسس این لیگ گرد هم آمده‌اند و ۳ باشگاه دیگر‌ هم دعوت خواهند شد تا پیش از اولین فصل که در اسرع وقت آغاز خواهد شد، به این‌جمع بپیوندند.


در ادامه، باشگاه‌های موسس مشتاقانه منتظر بحث و گفتگو با UEFA و FIFA هستند تا با همکاری هم تا بهترین نتایج را برای این لیگ جدید و تمام فوتبال رقم ‌بزنند.

سوپر لیگ در شرایطی تشکی می‌شود که شیوع جهانی کرونا بی‌ثباتی فزاینده‌ای را برای اقتصاد فوتبال اروپا به همراه داشته است. علاوه بر این، برای چند سالی، باشگاه‌های موسس باید تلاش کنند کیفیت رقابت‌های اروپایی موجود را در طول هر فصل بهبود ببخشند و فرمت جدیدی برای بهترین باشگاه‌ها و بازیکنان با هدف رقابت منظم ایجاد کنند.

نحوه برگزاری این رقابت

۲۰ باشگاه در این لیگ شرکت می‌کنند؛ شامل ۱۵ باشگاه موسس به عنوان عضو ثابت و ۵ باشگاه متغیر که با مکانیزمی انتخابی، هر ساله با توجه دستاوردهایشان در فصل قبل به این لیگ راه می‌یابند.

بازی‌ها در میانه هفته برگزار خواهند شد و تمام باشگاه‌های عضو، به رقابت در لیگ‌های داخلی خود ادامه خواهند داد.

در ماه آگوست این لیگ شروع به کار خواهد کرد و این تیم‌ها که به دو گروه ۱۰ تایی تقسیم می‌شوند، در بازی‌های خانگی و خارج از خانه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. ۳ تیم اول هر گروه به طور خودکار راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند. سپس تیم‌های چهارم و پنجم در یک پلی آف دو مرحله‌ای برای صعود به یک چهارم مبارزه خواهند کرد. از آن پس تمام بازی‌های حذفی به صورت رفت و برگشتی تا رسیدن به مرحله فینال در ماه مه برگزار می‌شوند. فینال به صورت تک بازی و در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.


در اسرع وقت پس از شروع مسابقات مردان، لیگ بانوان نیز راه اندازی می‌شود که به پیشرفت و توسعه بازی بانوان کمک کند.

تورنمنت جدید رشد اقتصادی چشمگیری را به همراه خواهد داشت و با تعهدی طولانی مدت از طریق پرداخت پاداش، فوتبال اروپا را حمایت خواهد کرد که متناسب با درآمد لیگ‌ افزایش خواهد یافت.

این پاداش‌ها (موسوم به پاداش همبستگی) به طور قابل توجهی نسبت به آنچه رقابت فعلی اروپا تولید می‌کند، بیشتر خواهد بود و انتظار می‌رود در اولین دوره، بیش از ۱۰ میلیارد یورو باشد. علاوه بر این، باشگاه‌های حاضر در این رقابت در ازای تعهد خود به حضور در آن، ۳.۵ میلیارد یورو برای جبران خسارات ناشی از همه‌گیری کرونا دریافت خواهند کرد.


باشگاه بارسلونا به تاریخ و نقش رهبری خود در فوتبال اروپا پایبند است و یک‌بار دیگر خود را طلایه‌دار یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که دنیای فوتبال به آن نیاز دارد، می‌بیند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد حضور در سوپر لیگ اروپا
همیشه هر تعقیری با مخالفتهایی همراه میشه ولی به نظرم خیل. جذابه چون همه بازیهای سوپر لیگ مهم و حساس ازآب در خواهد اومد دیگه بازیهای آبکی و سطح پایین نداریم


دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (۲۲:۲۶)
 
Alirezasolei10
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد حضور در سوپر لیگ اروپا
حس بدیه


دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (۲۱:۲۴)
 
0025560379
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد حضور در سوپر لیگ اروپا
یوفا زیربار نمیره از لیگ قهرمانانم حذفمون میکنن


دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (۲۱:۰۱)
 
AnsuFati
پاسخ به: بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد حضور در سوپر لیگ اروپا
خیلی خوب میشه

معلوم میشه هر تیمی چند مرده حلاجه، دیگه یه سری تیما و مربیا نمیتونن تو باد بردهای جلو تیمای ضعیف بخوابن، یا که بازیکنی بخواد با گلزنی به امثال آپوئل و لخیا و اسپورتینگ ادعای بهترین تاریخ بودن بکنه، فشار رو امثال همین کومان که ماشالله همه بازیای بزرگ رو ریده اونجوری خیلی بیشتر میشه، تیمی که قهرمان بشه کمتر بهش ایراد وارده چون تعداد خوبی از تیم های بزرگ رو در طول فصل شکست داده

برا من هنوز قابل‌قبول نیست که سال ۲۰۱۵ ما چجوری رسیدیم فینال چمپیونز و مثلا تاتنهام و پی‌اس‌جی چجوری تو دو سال اخیر رسیدن فینال، خب این قرعه‌های کشکی کمتر میشن
نقاط ضعف تیم‌ها خیلی بیشتر از قبل مشخص میشه و تعداد فن‌بوی/فن‌گرل های فلان بازیکن x و مربی y کمتر میشه ایشالله


دوشنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ (۱۴:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!