به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs ختافهلالیگا
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵:۴۹) (۲۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بعد از پیروزی در فینال جام حذفی مقابل بیلبائو، چالش بعدی بارسا شکست ختافه خواهد بود. کاتالان‌ها در حالی به مصاف این تیم مادریدی می‌روند که برای حفظ فشار بر رقبا نیازمند هر سه امتیاز این بازی است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر بارسا در تمام بازی‌های باقی مانده خود پیروز شود جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. به همین خاطر ختافه کار دشواری در این بازی خواهد داشت.

آشنایی با رقیب

سرمربی: خوزه بوردالاس. این سرمربی در ۹ بازی‌ای که با ختافه مقابل بارسا قرار گرفته تنها ۱ برد کسب کرده است. این برد به بازی رفت این فصل (۱-۰) در خانه ختافه مربوط می‌شود.

بهترین گلزنان: خایمه ماتا و انخل (هرکدام پنج گل)

رتبه تیم در جدول لالیگا: پانزدهم. ختافه تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

فرم کنونی: ختافه در بازی قبلی‌اش مقابل رئال مادرید با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. این تیم از ۲۷ فوریه هنوز بردی در لالیگا کسب نکرده است.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا بازی رفت این فصل را با نتیجه ۱-۰ به ختافه واگذار کرد. بارسا تا به حال هرگز به صورت رفت و برگشت در یک فصل از ختافه شکست نخورده است.

• ختافه بیش از هر تیم دیگری در کسب برد در بازی‌های خارج از خانه مقابل بارسا ناکام بوده است (۱۵ بازی، ۴ تساوی و ۱۱ شکست)

• بارسا در ۱۲ بازی لالیگایی اخیر خود در نیوکمپ شکست ناپذیر ظاهر شده است (۹ برد و ۳ تساوی) آخرین باخت بارسا در نیوکمپ به اکتبر ۲۰۲۰ و شکست ۳-۱ مقابل رئال مادرید بازمی گردد.

• ختافه در شش بازی اخیر خارج از خانه خود در لالیگا پیروز نشده (۱ تساوی و ۵ شکست) و در چهار مورد از آن‌ها موفق به گلزنی نشده است. این تیم در ۹ بازی خارج از خانه این فصل خود حیز موفق به گلزنی نشده است. بدترین آمار آن‌ها در این زمینه مربوط به فصل ۲۰۱۵/۱۶ می‌شود. فصلی که این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.


• لیونل مسی (۲۳ گل) بیش از تمام بازیکنان ختافه (۲۲ گل) در این فصل گلزنی کرده است. او در ۳ بازی اخیر خود مقابل ختافه در نیوکمپ گلزنی نکرده است. این طولانی‌ترین روند ناکامی مسی در گلزنی مقابل ختافه در خانه محسوب می‌شود. او قبل از آن در پنج بازی متوالی مقابل ختافه شش گل به ثمر رسانده بود.

• خایمه ماتا مهاجم ختافه، در چهار دیدار قبلی مقابل بارسا روی سه گل نقش مستقیم داشته است ( ۲ گل و ۱ پاس گل). هر چند تیمش از این چهار دیدار، سه بار شکست خورده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A.Abbasi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
به امید برد مقابل ختافه


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۹:۳۰)
 
0025560379
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
به اميد بردي پرگل و هتريك كينگ


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!