به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد سوپر لیگاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱:۲۵) (۲۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در پی اعتراضات شدیدی که نسبت به برگزاری سوپر لیگ صورت گرفت، باشگاه بارسلونا از اذهان عمومی و خصوصا هواداران خود خواسته که اجازه دهند فرآیند بازنگری این طرح، در آرامش و به دور از فشارهای بیرونی طی شود. متن کامل بیانیه باشگاه را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱. بارسلونا با اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپایی هم‌عقیده است که به ویژه در شرایط اجتماعی - اقتصادی کنونی، برای تضمین ثبات مالی و همچنین استحکام دنیای فوتبال با بالابردن کیفیت محصولی که به هواداران فوتبال سراسر جهان عرضه می‌شود، با ثتبیت و حتی افزایش تعداد هوادارانی که این ورزش به آن‌ها بستگی دارد، به اصلاحات ساختاری نیاز است.

در چنین شرایطی، هیئت مدیره باشگاه بارسلونا سریعا این پیشنهاد را پذیرفت که به عنوان یکی از اعضای موسس سوپر لیگ - رقابتی برای افزایش کیفیت و جذابیت محصولی که به هواداران عرضه می‌شود - به آن بپیوندد و در عین حال به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول انکارناپذیر باشگاه بارسلونا، به دنبال فرمولی جدید برای همبستگی خانواده فوتبال باشد.


این تصمیم با این اعتقاد اتخاذ شد که رد کردن فرصت حضور در این پروژه به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار آن، خطایی تاریخی خواهد بود. به عنوان یکی از برترین باشگاه‌های ورزشی جهان، هدف ما همیشه این است که در خط مقدم باشیم، این یکی از بخش‌های‌ مهم هویت باشگاه و روحیه ورزشی، اجتماعی و نهادی آن است.

به هر حال، باشگاه بارسلونا، به عنوان باشگاهی که همیشه متعلق به تک تک اعضایش بوده و خواهد بود، به صراحت این حق را برای خود محفوظ داشت که اتخاذ چنین تصمیم مهمی را به تصویب نهایی اعضای رسمی ذی صلاح خود پس از مطالعه دقیق و بسیار ضروری این طرح، موکول کند.


۲. با توجه واکنشی که اذهان عمومی به طرق مختلف نسبت به پروژه فوق الذکر نشان دادند، باشگاه بارسلونا بدون شک متوجه شده که برای پی بردن به دلیلی که این واکنش‌ها را ایجاد کرده، به تحلیلی عمیق نیاز است که در صورت لزوم، برای حل تمام آن‌ مشکلات اصلاحات لازم صورت گیرد. چنین تجزیه و تحلیل عمیقی برای جلوگیری از اقدام سریع به زمان و خونسردی نیاز دارد.

ما لازم می‌دانیم که اشاره کنیم همانطور که درخواست شده بود، یک دادگاه فورا با این طرح موافقت کرد و این خود محق بودن باشگاه‌های موسس در مورد طرح برگزاری سوپر لیگ را اثبات می‌کند. در همین راستا باشگاه بارسلونا معتقد است که نباید فرآیند بازنگری این طرح، تحت فشارهای بی‌دلیل صورت بگیرد.


با وجود آگاهی کامل از اهمیت این موضوع و علاقه اذهان عمومی به آن، و همچنین نیاز همیشگی به فعالیت در شفاف‌ترین حالت ممکن، باشگاه بارسلونا خود را موظف می‌داند که همواره با احتیاط عمل کند و از افکار عمومی و به ویژه هواداران خود، می‌خواهد که در نهایت درک، احترام و مهم‌تر از آن صبر و شکیبایی، با این موضوع برخورد کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!