به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۱:۵۷) (۲۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) کاتالان‌ها در یک بازی بسیار مهم در ورزشگاه د لا سرامیکا، به مصاف ویارئال خواهند رفت. تنها ۷ بازی تا پایان فصل باقی مانده و کسب هر سه امتیاز این بازی‌ها، بیش از هر زمانی حیاتی است. هر آنچه لازم است در مورد این باری بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از بین ۴ بازی خارج از خانه باقی مانده تا پایان فصل، این تنها بازی‌ای است که مقابل یک حریف از نیمه بالایی جدول لیگ برگزار می‌شود. زیردریایی‌های زرد اکنون در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و در همین هفته نیز باید در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف آرسنال بروند.

بارسا هیچ یک از ۱۳ بازی اخیر خود را در ورزشگاه د لا سرامیکا (در تمام رقابت‌ها)، واگذار نکرده است‌. اما ۳ بازی از ۵ بازی اخیرش در این ورزشگاه به تساوی ختم شده است.

وضعیت تیم‌ها در حدول لالیگا

رئال مادرید شب گذشته در خانه ۰-۰ مقابل رئال بتیس متوقف شد و به این ترتیب یک قدم به خداحافظی با جام نزدیک‌تر شد.‌ بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب، در حالی با سفیدپوشان هم‌امتیاز خواهد شد که یک بازی هم کمتر از آن‌ها برگزار کرده است‌.

اتلتیکو مادرید ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در وررشگاه خانگی بیلبائو، به مصاف این تیم خواهد رفت. سویا نیز ساعت ۲۰:۴۵ با گرانادا دیدار خواهد کرد.

اخبار تیم

عثمان دمبله و نتو هر دو چراغ سبز پزشکی را دریافت کردند و در لیست تیم قرار گرفتند. میرالم پیانیچ به علت مصدومیت ناحیه زانوی راست خود و نمی‌تواند در این بازی حضور یابد. علاوه بر او، بریتویت، کوتینیو و فاتی نیز لیست مصدومان بارسا را تشکیل می‌دهند.

آیا می‌دانستید؟

• ویارئال اگر چه ۱۱ بازی ابتدایی خود را در این فصل در د لا سرامیکا بدون شکست سپری کرد اما ۳ بازی از ۴ بازی قبلی خود ر در این ورزشگاه واگذار کرده است.

• پاکو الکاسر، بازیکن ستبق کاتالان‌ها، در این فصل ۶ بار برای ویارئال گلزنی کرده و ۴ بار هم پاس گل فرستاده است. جرارد مورنو نیز اکنون تنها یک گل تا رسیدن به رکورد برترین گلزن تاریخ ویارئال در لالیگا فاصله دارد.

• کومان تاکنون ۴ بار به عنوان مربی مقابل ویارئال قرار گرفته و تنها در یکی از آن‌ها پیروز شده است. خوشبختانه آن یک بازی را هم اوایل همین فصل به همراه بارسا کسب کرد.

• در بین تمام تیم‌های لالیگا در این فصل، ویارئال بهترین عملکرد را در یک ربع ابتدایی بازی‌هایش تجربه کرده است (۱۴ گل زده و تنها ۳ گل دریافت شده). در مقابل بارسا در یک ربع پایانی بازی‌های خود بهترین عملکرد را داشته است (۱۷ گل زده و ۵ گل دریافت شده).

• ویارئال در این فصل تنها یک بار در بازی‌ای که اولین گل آن را به ثمر رساند، نهایتا شکست خورد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MOHAMMAD.R.S
پاسخ به: پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارسا
به امید بردی پر گل و قهرمانی بارسا در این فصل


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۴۵)
 
0025560379
پاسخ به: پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارسا
به اميد بردي پرگل و امتياز از دست دادن اتلتيكو


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۴۸)
 
A.Abbasi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارسا
به امید برد مقابل ویارئال


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۴۵)
 
saeed3103
پاسخ به: پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارسا
اگه هوشیار باشیم قهرمانی تو دستامونه امسال با تساوی های رئال و بازی رو در رو با اتلتیکو


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۳:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!