به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: وقتی آن‌ها‌ برای گفته عبارت 'چه شخصیتی' شما را ۲ بازی محروم می‌کنند پس احتمالا اگر واقعا به آن‌ها توهین کنید، ۲۰ بازی محروم خواهید شدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۵۱) (۲۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

متن مصاحبه رونالد کونان در آستانه مصاف با والنسیا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

عصبانیت مسی از بارتومئو اثر بزرگی بر جای گذاشت اما لئو هیچ وقت این را نشان نداد که نمی‌خواهد با من کار کند. او همیشه ۱۰۰ درصد توانش را برای باشگاه می‌گذارد.

وقتی به بارسا آمدم، به دی یونگ گفتم: 'این دومین فصل حضور تو در اینجاست، تو اکنون باید قدم بزرگی برداری. باید کارهای بیشتری نسبت به یک گوشه بازی کردن انجام دهی'. این صحبت‌ها کمی خشن به نظر می‌رسید اما او منظور من را فهمید. من در واقع به او گفتم تو باید مسئولیت‌های بیشتری بر عهده بگیری، باید بیشتر وارد محوطه جریمه بشوی.

من مسی را هم وارد آن مکالمات کردم. او به فرنکی گفت که بازیکن فوق‌العاده‌ای است و از چنین بازیکنانی خوشش می‌آید چون می‌خواهد بازیکنان نابی مانند او در کنارش باشند.

وقتی ما سه نفری صحبت می‌کنیم، مسی واقعا نظراتش را در مورد دی یونگ بیان می‌کند. او همواره سعی می‌کند به فرنکی انگیزه دهد و او را فعال نگه دارد. مسی باور دارد که فرنکی می‌تواند به بالاترین سطح برسد و فکر می‌کند او بازیکن بسیار باهوشی است.

من با بوسکتس، پیکه و روبرتو هم در جلسات تاکتیکی صحبت می‌کنم‌. این کاپیتان‌ها از فرهنگ بارسا محافظت می‌کنند‌. وقتی کسی به این باشگاه می‌پیوندد، باید با فرهنگ آن سازگار شود. اگر نمی‌خواهد سازگار شود، می‌تواند برود.

باید پیشرفت کنیم. خصوصا در بخش دفاعی و همچنین اثربخشی و استفاده درست از موقعیت‌هایمان.

خیلی ناراحتیم چون فرصت خیلی خوبی برای صعود به صدر جدول داشتیم. این نشان می‌دهد که هیچ بازی آسانی وجود ندارد. اما زمانی برای ناراحت شدن نداریم. هنوز هم می‌توانیم قهرمان شویم.

محرومیت من؟ خواهان تجدید نظر هستیم چون به نظر من این محرومیت بسیار اغراق آمیز است. وقتی آن‌ها‌ برای گفته عبارت 'چه شخصیتی' شما را ۲ بازی محروم می‌کنند پس احتمالا اگر واقعا به آن‌ها توهین کنید، ۲۰ بازی محروم خواهید شد.

اگر گرانادا را شکست می‌دادیم، الان هیچ کس در مورد سیستم چرخشی سوال نمی‌کرد. این نقد را می‌پذیرم اما همه می‌دانیم که این حرف من درست است.

نحوه برقراری ارتباط با بازیکنان در بازی فردا؟ نمی‌دانم‌ باید ببینم چه کاری می‌توان انجام داد. در این مورد صحبت می‌کنیم و اگر راهی برای برقراری ارتباط وجود داشته باشد، بهترین آن را انتخاب خواهیم کرد.

وقتی می‌خواهم سیستم بازی را تغییر ‌دهم یا هر تغییر دیگری ایجاد کنم، اول با کاپیتان‌های تیم مشورت می‌کنم. البته که این من هستم که تصمیم می‌گیرم. بعد از بازی با گرانادا در مورد ناراحتی همه صحبت کردیم. فقط همین.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!