به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ والنسیا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۲۹) (۲۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا برای قهرمانی در لالیگا، به سه امتیاز هر ۵ بازی باقی مانده نیاز دارد اما کسب پیروزی در مستایا، هرگز کار آسانی نبوده است. این بازی امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) برگزار خواهد شد. هر آنچه لازم است در مورد آن بدانید، اینجاست‌!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در صورت پیروزی در بازی مقابل گرانادا، کاتالان‌ها با یک امتیاز اختلاف، آن هم در شرایطی که ۵ بازی تا پایان فصل باقی بود، صدرنشین جدول لالیگا می‌شدند. اما شکست غیرمنتظره ۲-۱ در نیوکمپ، باعث شد آن‌ها همچنان در رده سوم جدول بماند.

کاتالان‌ها امشب مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که به دنبال جلوگیری از ثبت پایین‌ترین رکورد خود در جدول لالیگا طی ۳۵ سال اخیر است اما والنسیا از ماه دسامبر تاکنون هرگز در خانه‌اش شکست نخورده و بارسا طی ۶ دیدار اخیر دو تیم، تنها یک بار آن‌ها را مغلوب کرده است.

فصل گذشته (لالیگا)، والنسیا بازی خانگی خود مقابل بارسا را ۲-۰ پیروز شد و در بازی رفت این فصل هم به تساوی ۲-۲ در نیوکمپ رضایت داد.

بارسا امشب بیش از هر زمانی به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد اما برای رسیدن به آن، ماموریت آسانی نخواهد داشت.

وضعیت تیم‌ها در جدول لالیگا

اتلتیکو مادرید که شنبه شب ۱-۰ الچه را شکست داد، هفته آینده به نیوکمپ خواهد آمد. روخی‌بلانکوس در دقیقه ۲۳ آن بازی به گل رسید اما بازی می‌توانست با یک پنالتی به تساوی کشیده شود اما بازیکن الچه از این موقعیت بهره نبرد و توپ را به تیرک دروازه زد.

رئال مادرید نیز در جریان بازی‌های هفته ۳۴م لیگ، ۲-۰ از سد اوساسونا عبور کرد.

با توجه به پیروزی پایتخت‌نشینان، حال بارسا هم موظف است که در بازی خود پیروز شود. سویا هم فردا مقابل اتلتیک بیلبائو صف‌آرایی خواهد کرد.

آیا می‌دانستید؟

• مکسی گومز اروگوئه‌ای، در هر ۴ بازی اخیر خود مقابل بارسا در لالیگا، گلزنی کرده است. او در صورت گلزنی در بازی امشب، به اولین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که طی ۵ بازی متوالی مقابل آبی و اناری‌ها به گل رسیده است.

• با احتساب تمام رقابت‌ها، لیونل مسی تاکنون ۲۹ بار دروازه والنسیا را گشوده است. تنها سویا (۴۳ گل) و اتلتیکو مادرید (۳۲ گل) بیش از این تیم، از مسی گل دریافت کرده‌اند. گریزمن تا به حال ۸ بار مقابل والنسیا گلزنی کرده اما هبچ یک از آن‌ها با پیراهن بارسا نبوده است.

• سرمربی والنسیا، خاویر گارسیا، روزی که بارسا ۷-۰ اوساسونا را در‌سال ۲۰۱۴ مغلوب کرد، سرمربی این تیم بود. با این حال او طی ۷ بازی خود مقابل بادسا به عنوان سرمربی، تنها ۳ بار شکست خورده است.

• رونالد کومان اما تاکنون هرگز والنسیا، تیم سابق خود (به عنوان سرمربی) را شکست نداده است. او دو بار در لیگ قهرمانان به همراه آژاکس و یک بار به همراه بارسا در همین فصل مقابا این تیم به تساوی رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: پیش‌بازی؛ والنسیا vs بارسا
هیچ وقت اینقدر بلاتکلیفی نبود.
ببریم یا ببازیم...مسئله اینست...


یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۳۸)
 
0025560379
پاسخ به: پیش‌بازی؛ والنسیا vs بارسا
اميدوارم هرچه سريع تر اين فصل تموم بشه و فصل بعد پپ يا كلوپو روي نيمكت ببينم البته اگه لاپورتا هم يه بارتمئوي جديد نباشه...


یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵:۰۹)
 
A.Abbasi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ والنسیا vs بارسا
به امید برد مقابل والنسیا


یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵:۰۷)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ والنسیا vs بارسا
امیدوارم بازی جذابی رو ببینیم و اگر بنا به بد بازی کردنه همون باخت بهترین نتیجه خواهد بود


یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!