به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «ما واقعا جام‌ها را می‌خواهیم.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۶:۲۶) (۱,۷۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona


در آستانه نخستین بازی مسی زیرنظر مارادونا برای آرژانتین، مسی باردیگر نگاه جهانیان را به خود معطوف كرده، ولی چیزی كه بیشترین اهمیت را برای او دارد، به پایان رسیدن ناکامی‌های بارسا است.

در صحبت با تلویزیون بارسا و مشاهده لینک، لیونل مسی، اهمیت بردن جام‌ها در امسال را تصریح كرده است. او همچنین با به كار انداختن سیستم چرخشی و درك عالی كه با دنی آلوس ایجاد كرده راضی است و این هفته او همچنین نخستین بازی ملی‌اش زیر نظر دیگو مارادونا بزرگ را انجام داد. بیشتر اندیشه‌های لئو مسی درباره این موضوعات را می‌توان در مجله رسمی لیگ قهرمانان اروپا یافت.


آیا مانند ستاره یك فیلم، كه در حال بدست آوردن همه جایزه‌های بزرگ این فصل است، احساس می‌كنی؟

ما همگی بخشی از یك گروه و مشتاق انجام كارهای بزرگ برای این تیم و هوادارانش هستیم. ما واقعا می‌خواهیم جام‌ها را در آخر فصل ببریم. من به عنوان یک عضو گروه، احساس می‌كنم و فكر می‌كنم اگر مانند حال، به تلاشمان ادامه دهیم، موفقیت بدست می‌آید.

آمار این فصل فوق‌العاده هستند و شما با آن ارتباط زیادی داری. فكر می‌كنی مسی چقدر برای تیم حیاتی است؟

من این فصل از اینكه هیچ مصدومیتی نداشته‌ام، به اندازه كافی خوش شانس بوده‌ام و این یعنی برای تیم بیشتر بازی می‌كنم. سال پیش برای ماه‌های بسیاری، خارج از تیم بودم، بنابراین اكنون قدر بازی كردن را می‌دانم. ولی من هنگامی كه در زمین هستم، مانند همیشه احساس مهم بودن می‌كنم و هم‌تیمی‌هایم مطمئن می‌شوند كه من این موضوع را می‌دانم.

برابر مایوركا به عنوان یار جانشین بازی كردی ولی در نیمكت بسیار فعال به نظر می‌آمدی. آیا این به این دلیل است كه می‌خواهی بروی به زمین و بازی كنی؟

از زمانی كه به بارسا آمدم احساس همکاری زیادی در تیم می‌كنم. هر زمانی كه به زمین می‌روم، می‌خواهم پیروز شوم و سه امتیاز را بگیرم. هنگامی كه باید كار را از نیمكت دنبال كنم، بسیار بیشتر رنج می‌برم، چون به نظر می‌آید كاری نیست كه برای كمك انجام دهم.

شما جناح راست زمین را با دنی آلوس تقسیم می‌كنید. داشتن كسی مانند او كه از پشت سر تو را حمایت می‌کند، چطور است؟

او یك بازیكن شگفت انگیز است. بازی كردن با دنی عالی است چون او بازیكن با ارزشی است و كار را برای شما در زمین آسان می‌كند. داشتن او در تیم لذت بخش است.

آیا چرخش‌ها به تیم برای خوب كار كردن كمك می‌كند؟

مربی از بازیکنان به طور كامل استفاده می‌كند. ما با شیوه بازی به خوبی منطبق می‌شویم و فكر می‌كنم اگر با این سیستم ادامه دهیم، چرخش باعث می‌شود بتوانیم فرم ایده آل خودمان را تا پایان فصل نگه داریم.

شانزده بازیكن تیم اصلی و سه بازیكن از بارسا اتلتیك، به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند. چه چیزی در بارسا است كه مردم بسیار زیادی به آن توجه می‌كنند؟

این فقط به خاطر فرمی است كه تیم نمایش می‌دهد. مربیان ملی نمی‌توانند از فرم بارسا در امسال بگذرند. ما با جسارت و جذاب فوتبال بازی می‌كنیم و آن‌ها این را دوست دارند.

محل تمرین تیم از لاماسیا به سیوداد اسپورتیوا تغییر کرد، نفرات تیم درباره تغییر خانه چه فكر می‌كنند؟

در ابتدا وفق یافتن با سیوداد اسپورتیوا كمی سخت بود، ولی اكنون كه مستقر شده‌ایم، احساس راحتی می‌کنیم. اینجا محوطه بهتری برای كار كردن است، اینجا ساكت‌تر است.

چنین بازیكن جوانی اینقدر معروف است. چگونه در زمین بازی، روی پاهایت می‌ایستی؟

باید از شانس‌هایی که به آدم رو می‌آورد، به بهترین نحو استفاده کرد. برای من نزدیك بودن به خانواده‌ام و لذت بردن از پشتیبانی‌شان مهم است. هوادارانت همیشه در سختی‌ها، به تو کمک می‌کنند.

از چنین آینده امیدبخشی چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟

امیدوارم همه تلاش‌هایی که در این فصل انجام داده‌ایم، با بدست آوردن همه جام‌ها، به ثمر بنشینند.

ستاره تیم مارادونا

او هیچ گاه علاقه‌اش برای بازی در تیم آرژانتین را پنهان نکرده است. در كنار بارسا، این دو تیمی هستند كه مسی با آنها به بهترین‌ها رسیده است.

در نخستین بازی در تیم ملی آرژانتین با مارادونا به عنوان مربی ملی چه احساسی داشتی؟

من منتظر این بازی و داشتن مارادونا به عنوان مربی بودم. فكر می‌كنم عالی بود.

درباره رابطه میان فدراسیون فوتبال آرزانتین و بارسلونا چه فكر می‌كنی؟

فوق‌العاده است. هر چقدر این رابطه بهتر باشد، برای من بهتر است. می‌خواهم با تیم ملی‌ام هرچقدر كه می‌توانم باشم و خیلی خوشحالم كه باشگاه مایل به پشتیبانی از اشتیاقم برای بازی برای آرژانتین است.
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۳۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»



چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۸۹ (۱۳:۰۴)
 
Sack.Boy
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسي بهترينه و مسئولان بارسا بايد قراردادش رو تاآخر دوران بازيگريش تمديد کنن.


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۸۷ (۱۳:۳۹)
 
saeed_chiko
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
قول میدم لیونل رکورد زیدان و رونالدو رو تو بهترین بازیکن شدن میشکنه
البته اگه اسیر حاشیه ها نشه


سه‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ (۱۷:۴۲)
 
اینیستا
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
چه صحبت های قشنگی کرده مسی، این اعجوبه ی آرژانتینی هم باعث درخشش آرژانتین شده و هم بارسا که امیدوارم امشب یک بازی چشم نواز دیگه انجام بده البته هم اکنون بارسا دو بر صفر عقبه و من برای اولین بار به شدت از دست شبکه سه ناراحت شدم واقعا هر چی بگیم حقشونه.
نبود پویول هم در دسر شده،امیدوارم بچه ها به خودشون بیان و نتیجه رو جبران کنن.

به نظر من هم تالار گفتمان بهترین مکان برای انواع صحبتها و نظرهاست که بهتره هر حرفی داریم اونجا بزنیم.


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۲۳:۰۷)
 
Amin.robin
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
من هم با نظر دوستان موافقم ... تو بخش تالار گفتمان کسی نیست که بخواهیم نظری بدیم .. مجبوریم همین جا بگیم دیگه ..... بازی هم که نشون نمیدن .... خودشون میدونن بیشتر مخاطب هاش واسه فوتبال هست که به این شبکه امیدوارن ولی با این حال لج کردن .. این دهه فجر هم با این برنامه های متنوع و هیجان انگیزش حسابی حال ما رو گرفته ...


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۲۲:۵۲)
 
uosimessijon
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسي بهترين بازيكن وبارسابهترين تيم دنياپس چرابازيهاشون پخش نميشه فرانسه ار‍‍‍‍زانتين گه ديگه خيلي مهم بود كه چرا اخه پخش نميكنن چرااااااااااااااا


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۲۱:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
دوستان آزادی معنیش هرج و مرج نیست! توی جامعه هم خیلی ها دوست ندارن کمربند ببندن و پشت چراغ قرمز وایسن، اما باید این کار رو بکنن، چون موظفن به دیگران احترام بذارن.

اینکه شما رو مجبور کنن پشت چراغ قرمز وایسی، معنیش محدود کردن آزادی نیست، بلکه معنیش احترام به انسان های دیگه س.

متاسفانه خیلی ها از واژه آزادی سوء تعبیر کردن. آزادی در هر جامعه ای، در محدوده هنجارها معنی داره، و گرنه اگه شما میگید گفتن فلان چیز باید مجاز باشه، ممکنه یکی هم بگه من دوست دارم اینجا داستان بنویسم و باید مجاز باشه. با این شیوه کدخدایی نمیشه یه جامعه رو اداره کرد.

لطفا این بحث رو ادامه ندید و به قانون احترام بذارید. هرکس مایل به بحثه، می تونه بره به تالار گفتمان، که زحمتش فقط 1 دونه کلیکه، کار شاقی نیست!


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۹:۱۶)
 
S&M&M
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسي واقعآ يك فوق ستارست...
بازي امشب را هم ايشالا ميبريم!
اگر هم خواستيد راجع به پخش بازي اطلاع كسب كنيد بريد اينجا
.
.
.
يه ذره آزادي كم شده...اما در كل خيلي هم بد نشده!


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۹:۰۶)
 
Hanif_d
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
چقد قشنگ به سؤالا جواب داده!


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۵۹)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
نقل قول
امشب پخش زنده داریم بازی پخش نمیشه ها ؟

چرا ایندفرو پخش میکنه! میتونی بری تو سایت شبکه 3 ببینی


مسابقات لیگ اسپانیا

شنبه 26/11/87 رئال بتیس و بارسلونا ساعت 22:30
یکشنبه 27/11/87 اسپورتینگ خیخون و رئال مادرید ساعت 19:30


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۵۵)
 
shahab
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
از بعد اسلامی و فرهنگی خودمون نگاه کنیم حرف مدیر درسته چراکه نه تنها تو کشور ما بلکه تو دینمونو قوانین بر طبق علایق افراد نبوده یعنی قانونی گزاشته میشه به مصلحتی که ما درکش نمی کنیم. حال خیلی ها ممکن است با اون مخالف باشند مثل قطع کردن دست دزد که بر طبق مصلحت هایی اجرا نمیشه.
اما کلا تو ایران کسی به مخاطب توجه ای نداره اون از صدا و سیما . اینم از این سایت . های سعید خان خودت می دونی که بیشتر کاربرا این وضع رو دوست ندارند. بزار همه چیز مثل قدیم باشه. قانونی نزاشتی که مورد تایید همه باشه.
امشب پخش زنده داریم بازی پخش نمیشه ها ؟


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۳۷)
 
tixcy
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
نقل قول
از سعید ایمنی می خوایم که این مدیر اخبارو عوض کنه .همه نظرات پاک می کنه. از اون موقعی که اومده، سایت هیجان و جذابیت خودش رو از دست داده.



نقل قول
با تشکر از تمام عوامل سایت و همچنین مدیر اخبار، فکر نمی کنم به این شدت لازم باشه که نظرات ویرایش بشه..

منم با این نظر موافقم
دیگه اینجا اون جذابیت رو نداره
مثلا من یه چیزی مینویسم فردا میام می بینم نیست
یه کم آزادی کلام بدین خوب...


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
دوستان من

برای داشتن یه جامعه سالم و پویا، باید همه همکاری کنند. تو جامعه ما، مردم فکر می کنن مسئولیت حفظ سلامت یه جامعه با حکومته و خودشون رو از مسئولیت مبرا می دونن، در حالی که اینطور نیست. برای حفظ آرامش و نظم یه سایت هم، بدون مشارکت اعضا، مدیرا کاری نمی تونن بکنن.

قوانین بخش نظرات به کرات گفته شده. مهمترین اونها اینه که نظرات غیر مربوط و پشت سر هم ممنوعه. قوانین اصلی سایت هم که به جای خود. لازمه حضور در هر جامعه اینه که فرد از قوانین مطلع باشه و اون رو اجرا کنه!

تو این سایت هر بخشی برای یه کاره. کسی که می خواد اون کار رو انجام بده، باید بره به بخش مربوطه ش. اینکه کسی اونجا نمیره یا من حال ندارم برم و ... که حرف معقولی نیست! مثل اینکه ما بخش گزارش زنده داریم، کسی بگه من حال ندارم برم اونجا، می خوام تو همین بخش نظرات اخبار بازی رو دنبال کنم!

لطفا به قوانین احترام بذارید. احترام به قانون، احترام به خود شماست. اینکه ارسال کسی پاک بشه، شاید از نظر اون شخص یک جور اهانت تلقی بشه، اما این اهانتیه که خود اون شخص به خودش کرده! کسی که قانون رو رعایت می کنه، به خودش، جامعه و اطرافیانش احترام می ذاره و هیچ وقتم مواخذه نمیشه!

لطفا با مدیران مربوطه همکاری کنید که وقت و توان و انرژی اونها، صرف پیشرفت سایت بشه، نه بحث و جدل های بی ارزش!

ممنون


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۲۵)
 
shahab
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
نقل قول
اینجا قوانینی داره که من به اون قوانین احترام می گذارم و همه رو اجرا می کنم و متاسفانه شما علاقه ای به احترام گذاشتن به قانون ندارید و اگر فکر می کنید هیجان و جذابیت در نداشتن قانونه بدونید که سخت در اشتباهید! اگر فکر می کنید که نمی تونید قانون رو اجرا کنید، پس واقعا برای شما شدیدا متاسفم!! این قوانین نه تنها توی این سایت، بلکه توی اکثر سایت هایی که من می شناسم اجرا میشه و خود مدیر سایت تاکید بر اجرا شدن این قوانین داشتند! باز هم متاسفم!

ما هم از زحمات این دوستان تشکر می کنیم . اما ما به این سایت با این شرایط عادت کردیم. بخش تالار گفتمان کسی نمی ره اینو قبول کنید. هر کی نظر داشته همیشه تو اولین خبر می گه که دوست دارند بقیه بخونند و نظر بدن.
تو سایت گلم برید می بینید که گفته نظراتی که جنبه سیاسی دارند یا توهین به اشخاصه حذف میشه نه که هرکه بیاد مثل ماشین فقط نظر خودشو اونهم در مورد خبری که شاید نشه براش نظری داد بده. ما آدمیم.
مثلا امشب باز هم احتمالا شبکه 3 بازی بارسا رو پخش نمی کنه اینو این سایت نگیم کجا بگیم .لطفا تالار گفتمان نگید که کسی اونجا سالی ماهی سر نمی زنه. فکر کنم اکثر کابران موافق باشند.
شما می تونید نظراتی رو پاک کنید که به بارسا مربوط نباشه مثلا بحث در مورد فوتبال ایران اما خواهشن نظراتی که به بارسا مربوطه پاک نکنید.


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۱۲)
 
tixcy
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی یک بازیکن همه فن حریفه
اینم که میبینم اینقدر به تیم ملیش علاقه داره کیف میکنم
به قول مسی: ما همه جام ها((+ تمام رکوردها ))رو میخواهیم


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۸:۱۰)
 
vahidnik
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
نقل قول
از سعید ایمنی می خوایم که این مدیر اخبارو عوض کنه .همه نظرات پاک می کنه. از اون موقعی که اومده، سایت هیجان و جذابیت خودش رو از دست داده.


با تشکر از تمام عوامل سایت و همچنین مدیر اخبار، فکر نمی کنم به این شدت لازم باشه که نظرات ویرایش بشه...


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۷:۵۹)
 
not_in_love_en
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
نقل قول
مسی یک رویاست. سلام. ضمن خسته نباشید به کسایی که کنکور داشتند.در ضمن شبکه 3 بازی رو فکر نکنم پخشکنه . به تلتکست توجه نکنید . فعلا برنامه های .... ادامه داره . فکر کنم می خوان کلا فوتبالارو بزارن کنار. از سعید ایمنی می خوایم که این مدیر اخبارو عوض کنه .همه نظرات پاک می کنه. از اون موقعی که اومده، سایت هیجان و جذابیت خودش رو از دست داده.


اینجا قوانینی داره که من به اون قوانین احترام می گذارم و همه رو اجرا می کنم و متاسفانه شما علاقه ای به احترام گذاشتن به قانون ندارید و اگر فکر می کنید هیجان و جذابیت در نداشتن قانونه بدونید که سخت در اشتباهید! اگر فکر می کنید که نمی تونید قانون رو اجرا کنید، پس واقعا برای شما شدیدا متاسفم!! این قوانین نه تنها توی این سایت، بلکه توی اکثر سایت هایی که من می شناسم اجرا میشه و خود مدیر سایت تاکید بر اجرا شدن این قوانین داشتند! باز هم متاسفم!


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۷:۴۶)
 
M.I.N.A
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی از همه لحاظ بی نظیره............

Viva messi
Viva etoo
............................Viva Barca...........................


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۷:۱۶)
 
shahab
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی یک رویاست.
سلام. ضمن خسته نباشید به کسایی که کنکور داشتند.در ضمن شبکه 3 بازی رو فکر نکنم پخشکنه . به تلتکست توجه نکنید . فعلا برنامه های .... ادامه داره . فکر کنم می خوان کلا فوتبالارو بزارن کنار. از سعید ایمنی می خوایم که این مدیر اخبارو عوض کنه .همه نظرات پاک می کنه. از اون موقعی که اومده، سایت هیجان و جذابیت خودش رو از دست داده.


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۷:۱۳)
 
soorena
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
به نظر من تنها چیزی که می تونه جلوی موفقیت های بارسا رو بگیره اینه که تیم دچار از هم پاشیدگی ناگهانی بشه(مثل دو فصل پیش) که البته بعیده
امیدوارم دیگه هرگز اتفاق نیفته
قهرمانی لیگ که تقریبا حتمیه و اگه بدشانسی پیش نیاد دو تا دیگه رو هم می بریم
viva Barca


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۶:۳۹)
 
Iniesta 8
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی واقعا نمیشه کاری به جز ستایش براش انجام داد بارسا با مسی و دیگران بارسا شده است
viva barsa


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۶:۰۵)
 
vahidnik
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی بهترین بازیکن حال حاضر جهان است، به امید کسب هر سه جام...

ویرایش مدیر اخبار:

برای چندمین بار تذکر می دهم!! از ارسالهای بی ارتباط به خبر خود داری کنید و کاری به اظهار نظرهای دیگران نداشته باشید!!!



شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۴:۰۹)
 
Amin.robin
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
امسال از پپ گواردیولا و مسی تا ستاره های جوان تیم همگی آماده و با انگیزه برای کسب 3 جام هستند .... این هم که مسی بهترین بازیکن جهان هست کسی شک نداره ... امیدوارم بارسابه تیم فرگوسن بخوره تا انتقام سال قبل رو ازشون بگیریم ...


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۳:۵۲)
 
mbbrothers
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
ویرایش مدیر اخبار:

از دوستان تقاضا دارم در مورد نظر مربوطه نظر بدهند و کاری به ارسال های بقیه دوستان نداشته باشند!

ممنون


چشم رییس


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۳:۲۳)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی فوق العادست اینو همه قبول دارن و تنها بازیکنی هست که هیچ وقت از مصدومیت نمیترسه و بهترین بازیه خودش رو به نمایش میذاره


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۳:۱۹)
 
SinaBarca
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
به نظر من مسی امسال در اوج قراردارد و امسال خیلی می تواند به بارسا کمک کند و من هم امیدوارم که بارسا با حضور مسی بتواند 3 جام را امسال کسب کند چون که بارسا با حضور مسی بی نظیر کارمی کند ومن هم امید وارم که مسی تا سال ها در اوج باقی بماند.

نقل قول
شما جناح راست زمین را با دنی آلوس تقسیم می كنید. داشتن كسی مانند او كه از پشت سر تو را حمایت می کند، چطور است؟

او یك بازیكن شگفت انگیز است. بازی كردن با دنی عالی است چون او بازیكن با ارزشی است و كار را برای شما در زمین آسان می كند. داشتن او در تیم لذت بخش است.


واقعا حضور دانیل آلوز در بارسا یک نعمت است و با حضور او
مسی خیلی خوب کار می کند و می تواند مسی را در سمت راست تقویت کند .


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۳:۱۴)
 
mbbrothers
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
ما هم مثل مسی تمام جام ها رو می خواهیم
امیدوارم مسی به همراه بقیه بازیکنها آمادگی شونو تا آخر فصل خوب نگه دارند
وگرنه همه چیز از دست میره
چون هرچقدر تیمی خوب بازی کنه ولی آخر فصل جامی نگیره
فایده ای نداره
به امید کسب سه جام


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۳۶)
 
onlinestudio
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
ای کاش سمت هانری هم اینقدر سرعت هجومی وجود داشت . آلکس فرگوسن حرف جالبی زده و گفته فقط بارسلونا تو اروپا می تونه منچستر را متوقف کنه .

مشاهده لینک


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۱۹)
 
Gh.R.R
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
سلام
مسی بهترین بازیکن حال حاضر جهانه بدون شک ...


ویرایش مدیر اخبار:

سه پست قبل تذکر دادم فقط در مورد خبر مربوطه نظرتون رو بگید!



شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۰۰)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
به اميد هر سه تاش....


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۱:۵۹)
 
not_in_love_en
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
از بچه ها تقاضا دارم که توی بخش نظرات فارسی تایپ کنند و بحثی اگر در مورد ساعت پخش بازی دارند، در تالار گفتمان به بخش مربوطه رجوع کنند.

ممنون


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۱۰:۲۸)
 
El.Zurdito
افسانه ای به نام مسی
امیدوارم همینی بشه که مسی میگه هر سه جام ...
مسی فوق العادست هیچ بازکنی به پاش نمی رسه کسی تو این سن با این اعتماد به نفس و با این تجربه ... کمتر پیدا میشه
مرد بازی های سخت...
چشم همه به اونو و چه قدر با آرامش بازی ها رو دنبال می کنه و خوشحالی رو برامون میاره هنوز که هنوزه وقتی یاد هو کردن اول فصل میفتم دلم از بیمروتی بعضی ها می گیره
مسی دوستت دارم


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۸:۳۹)
 
DAIMON
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی عالیه...
خدا کنه هیچ وقت مصدوم نشه...


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۷:۴۳)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی بهترینه....
همانطور که او گفت منم با جدیت میگم ما امسال قهرمان هر 3 جام میشیم ....
دوستت داریم مسی !

راستی سایت صدا و سیما افلاینه کسی میدونه بازی رو پخش میکنن یا نه؟


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۷:۱۵)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
وجود مسی برای بارسا یه نعمته . بارسا قوی ترین گوش راست دنیا رو داره که از دنیل شروع می شه واز وسط زمین که دست ژاوی هست میگذره و به مسی می رسه . . .


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۷:۱۳)
 
mohammad.messi
پاسخ به: مسی: «ما واقعا جام ها را می خواهیم.»
مسی این فصل فوق العاده بوده گمون نکنم بازیکنی تو اروپا به پاش برسه
اگه بدشانسی نیاره و مصدوم نشه قطعا بازیکن سال اروپا و جهان می شه
اما یه مشکل کوچیک داره و اونم تجربه است البته نمی دونم گاهی اوقات که پاس نمی ده از بی تجربگیه یا شاید هم یه کم فداکاری لازم داره اما به هر حال تواناییش رو داره که چند تا بازیکن رو دریبل کنه
کلا خیلی با بازی مسی کیف می کنم عالیه
حرف نداره
viva messi


شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ (۶:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!