به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: روی کاغذ، هنوز هم شانس قهرمانی داریم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۱۹) (۳۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelons.ir

مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با سلتا ویگو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«به نظر من مهم‌ترین چیز این است که همچنان به خودمان باور داشته باشیم و بازی‌های باقی‌مانده را پیروز شویم‌. می‌دانیم نتایجی که اخیرا کسب کردیم، خوب نبوده است اما روی کاغذ، هنوز هم شانس قهرمانی داریم»‌.

«ملاقات با لاپورتا؟ خیلی نمی‌توانم توضیح دهم. با او در مورد وضعیت تیم، این فصل و نتایج اخیر صحبت کردم. برنامه‌ریزی کردیم که بعد از پایان فصل دوباره با یکدیگر جلسه داشته باشیم»‌.

«درست این است که در پایان فصل در مورد این مسائل صبحت کنیم. من می‌خواهم‌ بمانم، خوشحالم. به نظر من جای پیشرفت زیادی وجود دارد. مسیر ما در این فصل به پایان نمی‌‌رسد. گفتن این که همه چیز عالی است اما دو هفته بعد همه چیز وحشتناک است، عادلانه نیست»‌.

«حمایت رختکن؟ بله، احساس می‌کنم تحت حمایت بازیکنان هستم»‌.

«وضعیت مینگزا؟ او موافقت کرد که برای بارسا ب بازی کند چون بازی‌های مهمی دارند و ما باید از او بخاطر کارهایش تشکر کنیم»‌.

«از بازیکنانم ناراحت نیستم، فصل پیچیده‌ای بود. ۵-۶ تا از بازیکنان هستند که در طول این فصل در ۳۰-۴۰ بازی به میدان رفتند. من همواره سعی می‌کنم که بهترین خروجی را از بازیکنانم بگیرم‌. اکنون باید خود را برای ۲ بازی باقی‌مانده آماده کنیم»‌.

«خط حمله تیم؟ مسلما من می‌خواهم تمام بازیکنان گل بزنند و تیم به #مسی وابسته نباشد، با این حال باز هم در بین تیم‌های اروپا، ما دومین تیمی هستیم که بیشتر گل را در این فصل از رقابت‌ها زده است. فکر می‌کنم فقط #بایرن بیشتر از ما گلزنی کرده باشد»‌.

«ما تیمی هستیم که در کنار #منچستر_سیتی، بیشترین ایجاد موقعیت گلزنی را داشته است. اما باید در تبدیل این موقعیت‌ها به گل، بهتر شویم»‌‌.

آیا از عملکرد خودتان در این فصل راضی هستید؟

«دیگر به چنین سوالاتی پاسخ نخواهم داد. حرف آخر را رئیس می‌زند»‌.

«انتقاد شدید مطبوعات؟ همانطور که قبلا گفتم، برای تحلیل کردن باید کل فصل و البته تعداد بازیکنان جوان تیم را مد نظر قرار داد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که ما در چه شرایطی تیم را تحویل گرفتیم‌، سپس قهرمان جام حذفی شدیم و از بعد ماه دسامبر به کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ برگشتیم. این چیزها باید بررسی شوند»‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: کومان: روی کاغذ، هنوز هم شانس قهرمانی داریم!
به امیداخراج کومان


یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۵۸)
 
Malahizades@gmail.com
پاسخ به: کومان: روی کاغذ، هنوز هم شانس قهرمانی داریم!
خیلی به خودش امیدواره که بمونه عجب اعتماد به نفسی داره با این عملکردش


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۸:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!