به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید همچنان متعهد به مدرن‌سازی فوتبال از طریق گفتمان آزاد با یوفا!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ (۰:۳۲) (۲۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با اعلام خبر آغاز پیگیری روند قانونی برخورد قاطعانه با باشگاه‌های پایبند به سوپر لیگ (یعنی بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید)، این سه باشگاه در یک بیانیه مشترک اقدامات یوفا را محکوم و آن را غیر قانونی تلقی کردند. در این خبر متن بیانیه مذکور را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باشگاه‌های بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید تمایل دارند عدم پذیرش قطعی خود را نسبت به تهدیداتی که یوفا دائما به این 3 باشگاه مطرح تاریخ فوتبال تحمیل می‌کند، اعلام کنند.

این نگرش هشدار دهنده، نقض آشکار تصمیم دادگاه‌های عدالت محسوب می‌شود؛ دادگاهی که قبلاً طی بیانیه‌ای واضح به یوفا هشدار داد که از انجام هر گونه اقدامی که می‌تواند در قبال باشگاه‌های موسس سوپر لیگ در حال طی کردن مراحل قانونی اجرای طرحشان، مجازات تلقی شود، خودداری کند.

بنابراین، آغاز اقدامات انضباطی یوفا غیر قابل درک بوده و یک تعرض مستقیم به قانون به شمار می‌رود؛ قانونی که ما شهروندان اتحادیه اروپا آن را به صورت دموکراتیک به وجود آورده‌ایم. به علاوه اینکه، این اقدامات بی‌احترامی نسبت به اختیار و قدرت خود دادگاه‌های عدالت نیز محسوب می‌شود.

سوپر لیگ از همان ابتدای امر، با هدف ارتقا دادن وضعیت فوتبال اروپا، از طریق یک گفتمان آزاد با یوفا و به قصد افزایش علاقه به این ورزش و ارائه بهترین نمایش ممکن به هواداران تشکیل شد. این هدف، باید در چهارچوب پایداری و همبستگی تحقق یابد، مخصوصا در وضعیت نابسامان اقتصادی فعلی که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

به جای گشتن به دنبال راهی برای مدرن‌سازی فوتبال از طریق یک گفتگوی آزاد، یوفا از ما انتظار دارد از یک دادرسی در حال انجام بازگردیم؛ دادرسی‌ای که انحصار آن‌ها روی فوتبال اروپا را زیر سوال می‌برد. بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید هر سه بیش از یک قرن قدمت دارند و هیچ نوع اجبار یا تهدید غیر قابل تحملی را بر نمی‌تابد و در عین حال به شدت تمایل دارند تا به صورت محترمانه و از طریق گفتگو در این مورد مناظره کنند تا راه حل‌هایی فوری برای نیازمندی‌های فعلی فوتبال پیدا شود.

ما یا ساختار فوتبال را بازسازی می‌کنیم و یا مجبور خواهیم شد سقوط اجتناب ناپذیر آن را تماشا کنیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید همچنان متعهد به مدرن‌سازی فوتبال از طریق گفتمان آزاد با یوفا!
کار کار درستیه ولی مسیری اشتباه


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ (۱۳:۳۱)
 
0025560379
پاسخ به: بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید همچنان متعهد به مدرن‌سازی فوتبال از طریق گفتمان آزاد با یوفا!
محروم کنید بهتر از اینه که تحقیر بشیم باز


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ (۱۰:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!