به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خوان لاپورتا: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اگرچه قطعی نشده است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۷ خرداد ۱۴۰۰ (۱۵:۰۲) (۴۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


کنفرانس خبری دقایقی پیش خوان لاپورتا در رابطه با اوضاع فعلی باشگاه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«دلیل برپایی این کنفرانس خبری این است که باید اوضاع را [به هواداران] توضیح دهیم».

«می‌خواهیم برنامه کوتاه‌مدتمان را توضیح دهیم، چرا که متوجه شدم که این روزها ریتم باشگاه طور دیگری است. ما پروژه‌ای را که جواب نداده، خاتمه خواهیم داد. در این لحظه، ما در حال آغاز یک پروژه جدید هستیم که هیجان بسیاری را برای هواداران بارسا به ارمغان خواهد آورد»
.

«هیچ پروژه انتقالی وجود ندارد!»

توضیح اینکه کومان در توجیه نتایج و عملکرد افتضاح این فصلش مکرر گفته بود که از تیمی که در یک فاز انتقالی است، توقعی نداشته باشید!

«ما قبلا به مربی گفته بودیم که با کمال احترام، در پایان فصل عملکرد او را مورد بررسی قرار خواهیم داد».

«قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اگرچه قطعی نشده است. امیدواریم که این بازیکن پیشنهاد ما را بپذیرد. روابط ما بسیار خوب است. مسی عاشق بارساست و بی‌شک، همه ما می‌خواهیم که بماند».


«هفته آینده در مورد افرادی که به تیم اضافه می‌شوند، صحبت خواهیم کرد».

«موضوع دیگری که در اخبار بوده، بخش هندبال باشگاه است. ما می‌خواهیم آن تیم را بهبود بخشیم و در نتیجه تصمیم گرفتیم که مربی را تغییر دهیم. ما به مربیان قبلی احترام می‌گذاریم اما به دلایل ورزشی، نیازمند مربی‌ جدیدی با انرژی تازه هستیم».

«وقتی ما به باشگاه آمدیم، ایده سوپر لیگ خیلی پیشرفت کرده بود. این برای بارسا مهم است که در اتفاقات فوتبالی دخیل باشد. شما نخواهید دید که وقتی دنیای فوتبال در حال تحول است، بارسا کنار بایستد و تماشا کند».


«ما نتیجه گرفتیم که می‌خواهیم در سوپر لیگ باشیم. اما این باشگاه متعلق به هواداران است، و ما این مسئله را با آنها به مشورت خواهیم گذاشت».

«در حال حاضر با مشکلات بسیاری دست به گریبان هستیم. تیم‌های بسیاری مشکل مالی دارند، به خصوص باشگاه‌های کوچکتر. ما باید اوضاع را تغییر دهیم. بارسا همواره آماده گفتگو در مورد این مسائل است».

«من رابطه خوبی با روبیالس و تباس دارم. با چفرین هم اخیرا صحبت کرده‌ام. ما درهای گفتگو را در مورد اختلافات موجود، باز می‌گذاریم».

«هنوز نمی‌توانم به طور دقیق وضعیت اقتصادی باشگاه را اعلام کنم. همچنان در حال بررسی حساب‌های باشگاه هستیم که تا جولای طول خواهد کشید. روز ۲۰م جولای ما یک جلسه مجمع عمومی برگزار خواهیم کرد. مسائلی وجود دارد که باید حل شوند، برخی نگران کننده و برخی شگفت‌آورند

«پیامم برای هواداران؟ صبور باشید. صبور و امیدوار باشید. فصل بعد، فصل درخشانی خواهد بود!»

«وقتی به سیستمی فکر می‌کنیم که تیم اصلی باید بر اساس آن بازی کند، از ایده‌های یوهان کرویف بهره می‌گیریم. ما در تمام حوزه‌ها کرویفیستا هستیم: شجاعانه می‌جنگیم و با یک نمایش خوب پیروز می‌شویم».

«بعدها به سراغ مسببین وضع موجود خواهیم رفت، چرا که باشگاه در یک شرایط اسفبار اقتصادی قرار داده شده است. زیان‌های بزرگی را متحمل شده‌ایم و زیر بار بدهی بزرگی هستیم».


«هفته آینده با کومان نشستی خواهم داشت و در مورد همه چیز صحبت خواهیم کرد و تصمیم نهایی را خواهم گرفت. ما در حال بررسی تمام اتفاقاتی هستیم که در طول این فصل افتاده است».

«ما کومان را انتخاب نکردیم. ما نیازمند این نشست‌ها هستیم تا به او بگوییم که ما چه بارسایی را می‌خواهیم. با حفظ احترام، اما خیلی واضح و صریح صحبت می‌کنیم».


«دیروز کومان ما را نگران کرد. او باید به بیمارستان می‌رفت. خوشبختانه همه چیز رو به راه است. به او گفتم که آرام باشد و سخت نگیرد».

«ژاوی هرناندز؟ ما به کومان احترام می‌گذاریم، او هنوز با ما قرارداد دارد و هنوز حذف نشده است».

«گواردیولا رویای من است؟ من در مورد واقعیت‌ها صحبت می‌کنم. تمام چیزی که در مورد گواردیولا در ذهن دارم این است که به عنوان یک دوست، امیدوارم او قهرمان لیگ قهرمانان شود».


«پیشنهادات خوبی برای اسپانسرینگ لباس بارسا داریم. دوست داریم با راکوتن ادامه دهیم و در حال مذاکره با آقای میکیتانی هستیم».

«آیا حالا که به کومان گفته‌ایم که به دنبال جایگزین برایش می‌گردیم، اصلا می‌توان او را نگه داشت؟ بله، غیرممکن نیست. ما رابطه خوب و شفافی داریم».


«پایان فصل فاجعه‌بار بود. این به ما کمک می‌کند که تصمیمات درستی را بگیریم».

«بله قطعا تجربه در گرفتن تصمیمات درست نقش بسزایی دارد. ما در شرایطی متفاوت نسبت به سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ قرار داریم، اما اصول اساسیمان همان است که بود».

«مسی؟ حتما متوجه شده‌اید که او دوست دارد آسوده باشد [تحت فشارهای بی‌دلیل قرار نگیرد]. او هنوز چندین سال برای درخشیدن فرصت دارد و می‌خواهد از آن لذت ببرد. چه چیزی تغییر کرده؟ خب، حالا من رئیس هستم و فکر می‌کنم لئو این را دوست دارد».

«من قبلا به چفرین گفته‌ام که ما بابت فکر کردن عذرخواهی نخواهیم کرد، و جریمه‌ای را که هیچ توجیهی ندارد هم نخواهیم پرداخت. اگر یوفا بخواهد ما را جریمه کند، به دادگاه عالی ورزش خواهیم رفت و شک نکنید که پیروزیم».

«ژاوی؟ من مطمئنم که او مربی بزرگی خواهد بود. صحبت کردن در این مورد سخت است، چرا که او دوست من است و این اوضاع را کمی پیچیده می‌کند».

«سرمایه‌گذاران زیادی وجود دارند که علاقمندند با ما کار کنند. هر روز پیشنهادات تازه‌ای دریافت می‌کنیم. امید زیادی دارم که در عرض ۲ فصل، باشگاهمان دوباره سر پا خواهد شد».

«فصل آینده، تیمی خواهیم داشت که توان رقابت در تمام حوز‌ه‌ها را دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: خوان لاپورتا: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اگرچه قطعی نشده است!
سخته ولی شدنی ....به امیدبازگشت به سیاستهای قبلی


شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۰ (۰:۲۹)
 
Malahizades@gmail.com
پاسخ به: خوان لاپورتا: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اگرچه قطعی نشده است!
موفق باشی مرد با صداقت


جمعه، ۷ خرداد ۱۴۰۰ (۱۷:۴۰)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: خوان لاپورتا: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اگرچه قطعی نشده است!
ایول داره این مرد
امید رو میشه در کلامش حس کرد


جمعه، ۷ خرداد ۱۴۰۰ (۱۶:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!