به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هرآنچه لازم است در مورد اریک گارسیا بدانید!آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ (۱۵:۳۳) (۵۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به بهانه بازگشت این مدافع اسپانیایی به نیوکمپ، در این مقاله بیشتر با ویژگی‌های فردی و فوتبالی او آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گارسیا تنها ۱۶ سال سن داشت که به تیم جوانان منچستر سیتی پیوست اما با نشان دادن قابلیت‌های خود در انتقال توپ از پشت و توانایی‌اش در خواندن بازی توجه تیم اصلی را جلب کرد و در مدت حضور خود در این باشگاه، مهارت‌های منحصر به فرد خود را افزایش داد.

آیا می‌دانستید؟

۱) اریک گارسیا در سال ۲۰۰۸ به آکادمی بارسا پیوست.

۲) گارسیا با پیراهن شماره ۳ خود در بارسا، در تمام تیم‌های آکادمی باشگاه کامیتانی کرده است.

۳) اریک گارسیا در مصاحبه‌های مختلف خود اذعان کرده که وقتی در تیم‌های جوانتن بارسا بازی می‌کرد، خاویر ماسکرانو و کارلس پویول الگوهای او بوده‌اند‌.

۴) او یکی از دوستان خوب انسو فاتی است. هر دو آن‌ها پنج فصل در یک تیم بازی کردند - البته فاتی از او جوان‌تر است و در گروه سنی بزرگتر از خودش بازی می‌کرد. فصل آینده هر دو آن‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر به آرزوی خود یعنی بازی در تیم اصلی بارسا رنگ حقیقت ببخشند.

۵) اریک همچنین در دوران حضور خود در لاماسیا در کنار آرنائو تناس و سرهی روزانوس بازیکنان فعلی بارسا ب هم بازی کرده است.

۶) او اولین بازی خود را برای تیم اول منچستر سیتی در آستانه تولد ۱۸ سالگی‌اش در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸ مقتبل لستر سیتی در جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان به نمایش گذاشت.

۷) گارسیا وقتی ۱۶ سال سن داشت، به تیم زیر ۱۹ سال منچستر سیتی پیوست. او با این تیم در نیمه‌نهایی لیگ جوانان یوفا با بارسا روبرو شد، دیداری که علی رغم حضور گارسیا در ترکیب اصلی تیم انگلیسی، مجموعا (رفت و برگشت) با نتیجه ۵-۴ به سود آبی و اناری‌ها خاتمه یافت.

۸) او اکنون تنها ۲۰ سال دارد اما بارها طعم قهرمانی را چشیده است؛ ۳ بار در لیگ کاپ (جام اتحادیه)، یک بار در سوپر جام انگلیس (جام خیریه)، یک بار در لیگ جزیره و ۲ بار در جام ملت‌های زیر ۱۷ سال و ۱۹ سال اروپا به همراه اسپانیا.

۹) او اولین بازیکن آکادمی بارساست که به تیم ملی اسپانیا دعوت شده و در آنجا با هم‌تیمی سابق خود، انسو فاتی هم‌تیمی شده است.

۱۰) او ۲۳مین بازیکن بارسا با نام خانوادکی گارسیا است. اگر چه این یکی از رایج‌ترین نام‌ها خانوادگی در کشور اسپانیاست اما بارسا از فصل ۲۰۰۳/۰۴ (سرخیو گارسیا و لوئیز گارسیا) دیگر هیچ بازیکنی با‌ایم نام نداشته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: هرآنچه لازم است در مورد اریک گارسیا بدانید!
«دلیل رفتنم از بارسا این بود که در آن زمان باشگاه اهمیتی به بازیکنان لاماسیا نمی‌داد. حالا اما اوضاع تغییر کرده و دوست داشتم که به خانه برگردم».

برباعث وبانیش لعنت


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ (۲۱:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!