به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در پی انتشار ویدئویی جنجالی از دمبله و گریزمناخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۰ (۱۷:۳۶) (۲۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای، بابت رفتار نادرست این دو بازیکن در یک ویدئوی لو رفته در شبکه‌های اجتماعی از هواداران ژاپنی خود عذر خواهی کرده است. متن بیانیه را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چندی پیش یک ویدئو از سال ۲۰۱۹ در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در آن عثمان دمبله در هتلی در ژاپن از الفاظی نادرست و نژادپرستانه در مورد کارکنان ژاپنی هتل استفاده می‌کنند و آنتوین گریزمن نیز با خنده او را همراهی می‌کند. پیش از این مدیر عامل راکوتن، اسپانسر باشگاه بارسلونا نیز این اتفاق را محکوم کرد. روز گذشته باشگاه طی بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:

بارسلونا بابت ویدئویی که چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و در آن دو تا از بازیکنان تیم اصلی (عثمان دمبله و آنتوین گریزمن) در برخورد با چند تن از کارکنان هتلی که در آن اقامت داشتند، بی‌احترامی کردند و باعث ناراحتیِ هواداران ژاپنی و آسیایی و شرکای باشگاه شدند، عمیقا ابراز تاسف می‌کند.

این نگرش با ارزش‌هایی که باشگاه بارسلونا نماینده آن‌هاست و از آن‌ها دفاع می‌کند، به هیچ وجه تطابق ندارد.

ارزش‌های این باشگاه و شرکای آن باید چیزی باشد که باشگاه بارسلونا از آن حفاظت می‌کند و این باور در تمام سطوح باشگاه از هیئت مدیره تا تمام بازیکنان تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه وجود دارد.

باشگاه به بهبود آموزش خود در زمینه نژادپرستی، تبعیض و تنوع متعهد است. در باشگاه بارسلونا هیچ جایی برای نژادپرستی و تبعیض وجود ندارد.

باشگاه بارسلونا تمایل دارد به طور علنی از تمام هواداران باشگاه و شرکایی که بخاطر این رویداد که در تابستان ۲۰۱۹ (زمانی که مسئولیت‌های باشگاه بر عهده مدیران و تیم اجرایی قبلی بود) رخ داد، ناراحت هستند، عذر خواهی کند. هیئت مدیره فعلی که امروز امور باشگاه را مدیریت می‌کند، متعهد است که اطمینان دهد اتفاقاتی از این دست، دیگر تکرار نمی‌شوند.

این بازیکنان نیز پشیمانی خود را ابراز کرده و از هواداران ژاپنی و شرکتی باشگاه عذر خواهی نموده‌اند؛ چیزی که باشگاه آن را ارج می‌نهد. با این حال بارسلونا حق اقدامات داخلی لازم را برای خود محفوظ می‌دارد‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!