به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پوچ: بخاطر دیدن دوباره هواداران واقعا خوشحالیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۰ (۱۹:۴۳) (۱۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

ریکی پوچ: «خیلی خوشحالم که به میادین باز می‌گردم‌. درست است که ما فوتبالیست‌ها تعطیلات زیادی نداریم اما امسال من بیش از یک ماه تعطیل بودم و اکنون واقعا خوشحالم که دوباره در کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین می‌کنم»‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او افزود: «یک ماه فرصت داریم که برای آغاز لیگ آماده شویم و در حال ساخت یک تیم کاملا رقابتی هستیم. بازیکنان جوانی داریم، همگی می‌خواهیم جام‌های زیادی کسب کنیم و برای شروع فصل هیجان‌زده‌ایم، به ویژه خودم»‌.

پوچ در ادامه گفت: «بعد از ۶ هفته وقفه، فکر می‌کنم خوب است که به هماهنگی برسیم. از همه مهم‌تر بخاطر دیدن دوباره هواداران خوشحالیم، فکر می‌کنم ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد. واقعا از این بابت خوشحالیم»‌.

ریکی در پایان نیز اظهار داشت «دپای؟ چیزهای خوبی در مورد او شنیده‌ام و فکر می‌کنم بازیکن خوبی برای ما باشد. او یک گلزن در سطح اروپا و یکی از بهترین‌های حال حاضر فوتبال است. به نظر من دپای قابلیت‌های زیادی به تیم ما اضافه می‌کند. برای بازی کردن و کسب قهرمانی در کنار او هیجان‌زده‌ام»‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!