به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: الخاندرو بالده قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ با بارسا تمدید کرد!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۰ (۲۳:۰۴) (۳۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع اسپانیایی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ در جمع آبی و اناری‌ها خواهد ماند. بند فسخ قرارداد او نیز ۵۰۰ میلیون یورو ارزش دارد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

الخاندرو بالده برای تمدید قراردادش تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و امروز (پنجشنبه) با حضور خوان لاپورتا (رئیس باشگاه) رافا یوسته (معاون اول بخش ورزشی باشگاه) و خوان سولر (مدیر مسئول فوتبال جوانان) و خوزه رامون الکسانکو (مدیر فوتبال جوانان) در دفتر نیوکمپ آن را به امضا رساند. بند آزادسازی او نیز ۵۰۰ میلیون یوروست.

یک زندگی آبی و اناری

الخاندرو بالده، ۱۷ سال پیش در بارسلونا متولد شد و در سال ۲۰۱۱، در سن ۸ سالگی از مجموعه فوتبال جوانان اسپانیول به بارسا پیوست. او عضوی از نسل ۲۰۰۳ است. او همواره در رده‌های بزرگتر از سن خود بازی کرده و همچنین به همراه همه تیم‌های باشگاه در تمام سطوح قهرمان لیگ اسپانیا شده است.

فصل گذشته با وجود اینکه بالده در تیم زیر ۱۸ سال بارسا بازی می‌کرد، ۱۶ بار در پست مدافع چپ برای بارسا ب به میدان رفت و در صعود این تیم به لیگ دسته سه اسپانیا (سگوندا دیسون بی) موثر بود. عملکرد خوب او همچنین باعث شد چند باری به همراه تیم اصلی تمرین کند و چهارشنبه در بازی دوستانه پیش‌فصل مقابل خیمناستیک تاراگونا که به برد ۴-۰ آبی و اناری‌ها انجامید، در ورزشگاه یوهان کرویف به میدان رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۸ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!