به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خوان لاپورتا: مسی همواره گفته که می‎‎‌خواهد در بارسا بماند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱ مرداد ۱۴۰۰ (۱۳:۵۴) (۳۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از مراسم معارفه ممفیس دپای استفاده کرد تا در مورد مسائل مختلفی از جمله بازار نقل و انتقالات صحبت کند. متن مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لاپورتا در مراسم رسمی معارفه ممفیس دپای که روز گذشته (پنجشنبه) برگزار شد، در مورد پاره‎‌‎ای از مسائل که در حال حاضر باشگاه درگیر آن‎ هاست، صحبت کرد.

لئو مسی

«او همواره گفته است که می‎‌خواهد در باشگاه بماند و مذاکرات ما در مورد تمدید قرارداد او پیشرفت خوبی داشته است. یوسته و المانی سخت تلاش می‌کنند. آنچه همه ما می‌خواهیم این است که مسی سال‌ها در بارسا بماند و در کنار فوتبالیست‌های مستعدی چون دپای بازی کند».

«ما از نگرشی که طرفین مذاکره نشان دادند راضی هستیم، چیزی که چنین فرآیندهایی به آن نیاز دارند. لئو اکنون خودش در تعطیلات است اما یک تیم کامل دارد که روی قرارداد او کار می‌کنند، قراردادی که به نفع همه است».


کاهش حقوق‌ها

«ما می‌دانیم محدودیت‌هایی داریم که به دلیل کمبودی است که مدیران قبلی برای ما به جا گذاشته‌اند. کار آسانی نیست اما ما سخت با لالیگا کار می‌کنیم. المانی کار خارق العاده‌ای انجام می‌دهد، مانند یوسته و سایر مدیران فنی. ما باید قوانین را دنبال کنیم. مطمئن هستیم که می‌توانیم حقوق‌ها را کاهش دهیم یا راه حلی پیدا کنیم که لالیگا ان را بپذیرد. لاللیگا طرف ماست اما قوانینی وجود دراد و ما می‌خواهیم از آن‌ها پیروی کنیم».

«بازیکنان نگرش بسیار مثبتی از خود نشان می‌دهند. ما واکنش آن‌ها را درک کردیم اما وقتی آن‌ها شرایط را دیدند، متوجه شدند باید چه کار کنند. مدیر برنامه‌های آن‌ها به پیشنهادات ما گوش می‌دهند».

آنتوین گریزمن

«گریزمن با ما قرارداد دارد و تا زمانی که شرایط تغییر نکند، او عضوی از تیم ماست اما من نمی‌توانم اتفاقاتی را که طی هفته‌های اخیر افتاده، انکار کنم. ما روی او حساب می‌کنیم اما باشگاه‌ها به او علاقمند شده‌اند چون گریزمن یک بازیکن در سطح جهانی است».

«ما در یک بازار (نقل و انتقالات) خاص هستیم که پول زیادی در دسترس نیست و پیشنهادات برای عاوضه بازیکنان وجود دارد. ما از آنتوین بسیار سپاسگزاریم. او سرمایه بزرگی برای باشگاه است. با توجه به شرایط فعلی ما، باید آماده پذیرش هر چیزی باشیم اما بعید است که تیمی پیشنهاد قابل توجهی برای خروج او ارائه دهد».


پیانیچ و اومتیتی

«ما به همه بازیکنانمان احترام می‌گذاریم و با آن‌ها صادقانه صحبت می‌کنیم. صرف نظر از اینکه زیاد بازی کرده باشند یا نه، اما در این پیش فصل سخت تلاش کرده‌اند. آن‌ها متعهد هستند. اگر ما در مورد حضور آن‌ها در تیم برای فصل بعدی مردد باشیم، مستقیما به خودشان خواهیم گفت».

«مشکل اصلی این است که آن‌ها (پیانیچ و اومتیتی) در اینجا فرصت کمی برای بازی کردن بدست می‌آورند. آن‌ها می‌دانند طرز فکر مربی چیست و چقدر فرصت بازی کردن خواهند داشت. آن‌ها می‌دانند ما به دنبال راهی برای خروجشان هستیم».

ممفیس دپای نیز در مراسم معارفه خود گفت: «بودن در اینجا باعث افتخار است. رویایی است که به حقیقت پیوست. از رئیس واقعا تشکر می‌کنم که تلاش کرد این اتفاق بیفتد. نهایتا من اینجا هستم. همه اهمیت این باشگاه را می‌دانند. بارسلونا باشگاه بزرگی است. حالا در ۲۷ سالگی می‌توانم رویایم را محقق کنم. واقعا منتظر بازی در نیوکمپ پر جمعیت هستم. حالا وقت آن رسیده که تلاش کنم و این را به هواداران نشان دهم. می‌خواهم از رونالد کومان بابت اعتمادش تشکر کنم. او می‌داند من خیلی خوشحالم که اینجا هستم. کومان در تحقق این انتقال تاثیرگذار بود ولی حتی اگر او هم نبود من به اینجا می‌آمدم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!