به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

موضع سرسخت بارسا در برابر موریبا؛ آیا او نیوکمپ را ترک خواهد کرد؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱ مرداد ۱۴۰۰ (۱۷:۳۲) (۴۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همانطور که می‌دانید نام ایلاکس موریبا از لیست تیم اصلی بارسا برای پیش‌فصل خط خورده و به او گفته شد که فعلا به همراه بارسا ب تمرین کند تا قراردادش تمدید شود. با این حال او در لیست اولین بازی بارسا ب در پیش‌فصل نیز قرار نگرفت! جزئیات بیشتر در مورد آینده این هافبک جوان را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امروز شاگردان سرخی بارخوان، مربی بارسا ب، اولین بازی خود را در پیش فصل ۲۰۲۱/۲۲ برگزار خواهند اما به گزارش منابع خبری اسپورت، ایلاکس در این بازی حضور نخواهد داشت.

تنش‌های بین طرفین این مذاکره شدت گرفته و باشگاه‌های اروپایی زیادی - که قادر به پرداخت دستمزدی بیشتر از بارسا هستند - شرایط این بازیکن را از نزدیک تحت نظر دارند.

بارسا با دشواری‌های مالی باورنکردنی‌ای روبروست و به همین دلیل از بازیکنان تیم اصلی از جمله موریبا (که قراردادش تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد) خواسته که با کاهش دستمزدشان موافقت کنند.

با این حال هنوز این بازیکن هنوز با این درخواست موافقت نکرده و بارسا قصد ندارد این مسئله را نادیده بگیرد. حتی چند روز پیش این موضوع مطرح شد که در صورت ادامه موضع‌گیری خود، موریبا به رده‌های سنی پایین‌تر از بارسا ب منتقل خواهد شد‌.

بند آزادسازی این هافبک میانی ۱۰۰ میلیون یوروست و ارزش فعلی او در بازار نقل و انتقالات ۲۵ میلیون.


بارسا تصمیم گرفته است که موریبا را به دلیل عدم تمایلش برای تعهد به باشگاه و آینده خودش، مجازات کند. او ابتدا برای از تیم اصلی به بارسا ب منتقل شد و حالا حتی برای شرکت در اولین بازی دوستانه بارسا ب در پیش‌فصل مقابل لا اسکالا فراخوانده نشد.

باشگاه‌های اروپای زیادی او را در نظر دارند و می‌توانند دستمزدی ۲ یا حتی ۳ برابر دستمزد فعلی‌اش به او پیشنهاد دهند تا او را متقاعد کنند به جمع آن‌ها بپیوندد. او در حال حاضر ۲ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد که بسیار بیشتر از مبلغی است که هم‌تیمی‌های سابقش در تیم جوانان بارسا دریافت می‌کنند.

در هر صورت بارسا ترجیح می‌دهد اگر موریبا با امضا یک قرارداد جدید موافقت نکند، او را به فروش برساند چرا که تابستان امسال آخرین فرصت کاتالان‌ها برای دریافت پول بابت فروش این بازیکن است. بند فسخ موریبا ۱۰۰ میلیون یوروست و بارسا می‌ترسد که با تداوم این وضعیت، تابستان آینده او به طور رایگان باشگاه را ترک کند!


به گزارش ترنسفرمارکت ارزش فعلی موریبا ۲۵ میلیون یوروست اما بارسا می‌تواند در تابستان امسال، بیشتر از این مبلغ برای فروش او درخواست کند.

بارسا تسلیم نخواهد شد؛ اگر موریبا تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی امضا نکند، ممکن است مجبور شود برای تیم جوانان، و نه حتی بارسا ب، بازی کند. اتفاقی که می‌تواند در دراز مدت تاثیر زیادی روی ارزش او در بازار نقل و انتقالات بگذارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۹ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!