به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در مورد سوپر لیگ اروپااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۸ مرداد ۱۴۰۰ (۲۱:۰۳) (۵۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه‌های بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید خوشحالی خود را نسبت به تصمیم امروز دادگاه مبنی بر دستور به یوفا برای لغو هر گونه اقدام علیه باشگاه‌های موسس سوپر لیگ، ابراز می‌دارند. متن بیانیه مشترک این سه باشگاه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید از تصمیم امروز دادگاه مبنی بر لغو فوری اقدامات انجام شده علیه باشگاه‌های موسس سوپر لیگ اروپا، از جمله خاتمه دادرسی انضباطی علیه این سه باشگاه و حذف مجازات و محدودیت‌های اعمال شده برای ۹ باشگاه موسس دیگر، استقبال می‌کنند.

این دادگاه از درخواست مطرح شده توسط موسسان سوپر لیگ اروپا پشتیبانی، فرجام خواهی یوفا را رد و موکدا به یوفا تاکید می‌کند که عدم اجرای این حکم منجر به جریمه و مسئولیت کیفری می‌شود. این پرونده توسط دادگاه اروپا در لوکزامبورگ مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، که انحصار یوفا در فوتبال اروپا را بررسی می‌کند.

ما همچنین وظیفه داریم به موارد بسیار جدی پیش روی فوتبال بپردازیم: یوفا خود را به عنوان تنها تنظیم کننده، مجری انحصاری و صاحب منحصربه‌فرد حقوق مسابقات فوتبال اروپا قلمداد می‌کند. این موقعیت انحصاری، به فوتبال و رقابت متعادل آن آسیب می‌رساند. همانطور که با شواهد کافی اثبات شده است، نظارت‌های مالی ناکافی هستند و به طور نامناسب اعمال شده‌اند. باشگاه‌هایی که در مسابقات اروپایی شرکت می‌کنند، این حق را دارند که مسابقات خوو را اداره کنند.


ما خوشحالیم که از این پس، مشمول تهدیدهای مداوم یوفا نخواهیم شد. هدف ما این است که توسعه پروژه سوپر لیگ را به روشی سازنده و همکارانه ادامه دهیم و در این راه همواره همه ذی‌نفعان فوتبال را در نظر داریم: هواداران، بازیکنان، مربیان، باشگاه‌ها، لیگ‌ها و انجمن‌های ملی و بین المللی. ما می‌دانیم که در طرح پیشنهادی ما مواردی وجود دارد که باید مورد بازبینی قرار گیرند و البته با گفتگو و همفکری می‌توان آن‌ها را بهبود بخشید. ما اطمینان می‌دهیم این پروژه که همواره با قوانین اتحادیه اروپا مطابقت خواهد داشت، موفق می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!