به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۳ دلیلی که لالیگا حاضر نیست برای قرارداد مسی استثنا قائل شود!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ (۰:۲۴) (۶۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


صورتحساب دستمزدهای پرداختی بارسا اکنون زیر ذره‌بین لالیگاست که قصد ندارد حتی یک قدم از قوانین خود - که توسط تمام باشگاه‌های حاضر در این لیگ پذیرفته شده است - عقب‌نشینی کند تا مشکلات حاصل از سوء مدیریت ریاست قبلی بارسلونا را برطرف نماید. در این خبر دلایل مطرح شده در این راستا توسط لالیگا را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش مارکا، لالیگا حتی یک قدم از مواضع خود برای بارسلونا در مورد قرارداد جدید مسی کوتاه نخواهد آمد و ۳ تا از دلایلی که لالیگا حاضر به تغییر در قوانین نظارتی اقتصادی خود نیست بدین شرح است:

۱. سایر باشگاه‌ها نمی‌خواهند ضوابط تغییر کنند: بحث این نیست که لالیگا نمی‌تواند قوانین را تغییر دهد چرا که بخش‌هایی از قوانین نظارت اقتصادی را می‌توان تغییر داد، در واقع مقرراتی وجود دارد که این گذار را تنظیم می‌کند اما باید توسط یک باشگاه مشخص ارائه شود، توسط سایر باشگاه‌ها رای‌گیری و در نهایت تأیید شود.

۲. لیگ‌های فرانسه و ایتالیا با مشکل روبرو شده‌اند: لیگ یک با چشم‌پوشی و بخشیدن بخش‌هایی از قوانین فیر پلی مالی به تیم‌های ثروتمند اکنون با مشکل مواجه شده و در بعضی موارد در آستانه ورشکستگی است.

فوتبال ایتالیا هم بعد از تجربه‌ای مشابه و از دست دادن درآمد ۱.۱ میلیارد یورویی از دولت خود درخواست کرده‌اند که مجددا به اسپانسرهای شرط‌بندی اجازه فعالیت دهند و علاوه بر این خواسته‌اند که پرداخت بدهی‌هایشان را تا دو سال به تعویق بی‌اندازند.

اجازه دادن به باشگاه‌ها برای تخصیص مبالغی بیش از سقف مجاز حقوق‌ها اساسا به این معناست که به آن‌ها اجازه می‌دهید حقوقی را تنظیم کنند که نمی‌توانند پرداخت کنند زیرا به اندازه کافی درآمد ندارند. در نهایت این امر تداوم فعالیت لیگ را به خطر می‌اندازد.

۳. دخالت مستقیم بارسا در سوپر لیگ: لالیگا و تیم‌های دیگر این لیگ فکر می‌کنند بارسا با حضور در سوپر لیگ با لطمه زدن به آن‌ها، خودش را غنی خواهد کرد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ۳ دلیلی که لالیگا حاضر نیست برای قرارداد مسی استثنا قائل شود!
شوکه شدیم ولی همیشه گفتم که تیم مهمترینه و نباید نگران بود دوباره برخواهیم خواست این اشتباهی هست که داریم از مدیریت بی ... بارتومگو و دوستان عنش میکشیم و اون نامرد کاری کرد که بریم و از منفی شروع کنیم
امیدوارم لاپورتا موفتخورها رو کم کنه و حقوق این ابلهان رو بیشتر از 50% کم کنه
چه دنیایی شده باید مسی رو در لباس دیگر دید
ولی چقدر خوب میشد که پیشنهاد میکرد بدون حقوق بازی کنه حداقل برای یک فصل
با اینکارش اعتبارشو صد چندان میکرد


شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ (۰:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!