به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلخ‌ترین تابستان بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ (۱۵:۵۱) (۸۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این خبر ورودی‌ها و خروجی‌های بارسا را در پنجره نقل و انتقالات اخیر بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خریدها

لوک دی یونگ

آخرین ورودی بارسا در تابستان امسال، لوک دی یونگ بود که از سویا به طور قرضی و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به جمع کاتالان‌ها پیوست. در قرارداد او بند خرید دائم نیز درج شده است.

یوسف دمیر

این بازیکن جوان اتریشی از تیم راپید وین به صورت قرضی در ازای ۵۰۰ هزار یورو تا پایان فصل ۲۰۲۱/۲۲ به بارسا پیوست و بند خرید دائم ۱۰ میلیون یورویی نیز در قراردادش ذکر شده است.

ممفیس دپای

با اتمام قراردادش با المپیک لیون، ممفیس دپای با قراردادی ۲ ساله (تا فصل ۲۰۲۲/۲۳) به بارسا آمد.

اریک گارسیا

بارسا و اریک گارسیا توافق کرده بودند که این بازیکن بعد از اتمام قراردادش با منچستر سیتی، تا پایان فصل ۲۰۲۵/۲۶ به آبی و اناری‌ها بپیوندد. بند آزادسازی این بازیکن، ۴۰۰ میلیون یوروست.

سرخیو آگرو

مانند گارسیا، سرخیو آگرو نیز بعد از اتمام قراردادش با منچستر سیتی به بارسا پیوست. قرارداد فعلی این بازیکن تا ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد و بند آزادسازی‌اش ۱۰۰ میلیون یوروست.

خروجی‌ها

آنتوین گریزمن

در آخرین دقیقه از پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال، بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای انتقال قرضی آنتوین گریزمن برای یک فصل با بند تمدید برای یک فصل دیگر، به توافق رسیدند. این باشگاه مادریدی پرداخت دستمزد این بازیکن را هم بر عهده دارد و بند خرید دائم اجباری به ارزش ۴۰ میلیون یورو نیز در قراردادش ذکر شده است.

امرسون

او که در همین تابستان از بتیس - که ۲ فصل به طور قرضی در آنجا بازی می‌کرد - به نیوکمپ آمد، با توافق بارسا و تاتنهام در ازای ۲۵ میلیون یورو به این باشگاه انگلیسی پیوست.

ری مانای

در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات، ری مانای در ازای ۳۰۰ هزار یورو به طور قرضی به باشگاه سپتزیا پیوست. این باشگاه لیگ سری آ پرداخت دستمزد او را بر عهده دارد و می‌تواند با پرداخت ۲.۷ میلیون یورو قراردادش را دائمی کند.

ایلاکس موریبا

این هافبک جوان در ازای ۱۶ میلیون یورو به علاوه ۶ میلیون متغیر به لایپزیگ پیوست. علاوه بر این، باشگاه ۱۰ درصد از حق فروش بعدی او به بارسا تعاق می‌گیرد.

کارلس النیا

بارسا و ختافه برای انتقتل دائم کارلس النیا به این باشگاه به توافق رسیدند. آبی و اناری‌ها ۵۰ درصد از حق فروش بعدی و بند بازخرید او را در اختیار دارد. علاوه بر این، کاتالان‌ها حق رد اولین پیشنهاد او را هم در اختیار دارند؛ به این شکل که ختافه باید در صورت دریافت پیشنهادی برای فروش النیا، ابتدا بارسا را در جریان بگذارد و اگر باشگاه بخواهد، می‌تواند با همان مبلغ پیشنهادی تیم مشتری، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

جونیور فیرپو

این مدافع کناری در ازای ۱۵ میلیون یورو به لیدز یونایتد پیوست. آبی و اناری‌ها ۲۰ درصد از حق فروش بعدی او را هم در اختیار دارند.

ترینکائو

این وینگر پرتغالی به طور قرضی بارسا را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به مقصد ولورهمپتون ترک کرد. این باشگاه لیگ برتری پرداخت دستمزد این بازیکن را بر عهده و گزینه دائمی کردن قراردادش را هم در اختیار دارد.

ژان-کلر تودیبو

نیس در ازای ۸.۵ میلیون یورو به علاوه ۷ میلیون متغیر تودیبو را از بارسا خریداری کرد. درصدی از حق فروش بعدی این بازیکن هم به بادسا تعلق خواهد داشت.

متئوس فرناندز

بارسا به این بازیکن برزیلی اطلاع داد که دیگر به او نیازی ندارد و قراردادش را که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار داشت، فسخ کرد.

مونچو

بعد از سپری کردن یک فصل به طور قرضی در ژیرونا، مونچو رودریگز به خرانادا پیوست. بارسا ۵۰ درصد از حق فروش بعدی او را در اختیار دارد. علاوه بر این، کاتالان‌ها بند بازخرید و حق رد اولین پیشنهاد او را هم در اختیار دارند؛ به این شکل که خرانادا باید در صورت دریافت پیشنهادی برای فروش مونچو، ابتدا بارسا را در جریان بگذارد و اگر باشگاه بخواهد، می‌تواند با همان مبلغ پیشنهادی تیم مشتری، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

کونراد

المپیک مارسی با پرداخت ۳ میلیون یورو این بازیکن آمریکایی را به خدمت گرفت. درصدی از حق فروش بعدی او به بارسا تعلق می‌گیرد.

اکیمه

آلمریا با پرداخت ۳.۵ میلیون یورو سرخیو اکیمه را خریداری کرد. ۱۰ درصد از حق فروش بعدی این بازیکن و بند بازخرید او را در اختیار دارد.

میراندا

بارسلونا تصمیم گرفت گزینه‌ تمدید قرارداد خوان میراندا را - که فصل گذشته در رئال بتیس به صورت قرضی در آن بازی می‌کرد - فعال نکند. به این ترتیب او در بتیس ماندگار شد اما بارسا ۴۰ درصد از حق فروش بعدی این بازیکن و حق رد اولین پیشنهاد ارائه شده برای او را نیز در اختیار دارد (مانند قرارداد مونچو و النیا).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mnr1459
پاسخ به: تلخ‌ترین تابستان بارسا
چرا تو ليست خروجي ها اسمي از مسي نيست؟؟؟؟


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ (۱۸:۲۳)
 
Alirezasolei10
پاسخ به: تلخ‌ترین تابستان بارسا
بد بد بد بد بد


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ (۲۱:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!