به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملکرد فوق‌العاده ارائوخو در مصاف با گراناداآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ (۱۵:۱۷) (۶۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع اروگوئه‌ای که گل دیرهنگام و تساوی‌ بخش بارسا در مصاف با گرانادا را به ثمر رساند، یکی از بهترین‌های بارسا در این بازی بود. در این خبر عملکرد او در تساوی ۱-۱ بارسا و گرانادا را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالد ارائوخو در این بازی ۶۳ پاس سالم ارسال کرد و با ۳ شوت در چهارچوب، در این رکورد بین هم‌تیمی‌های خود پیشتاز بود که یکی از آن‌ها نیز به گل تبدیل شد.


شایان ذکر است که ۳ شوت در چهارچوب ارائوخو، دومین‌ رکورد برتر این عرصه توسط یک مدافع آبی و اناری است؛ طی دو دهه اخیر تنها رافا مارکز با ۴ شوت در چهارچوب در فصل ۲۰۰۴/۰۵ رکوردی بیشتر از ارائوخو ثبت کرده است.

ارائوخو در این بازی همچنین ۵ بار با ضربه سر دروازه حریف را نشانه گرفت که بیشترین رکورد ثبت شده توسط یک بارسایی به شمار می‌رود. پیش از او سیدو کیتا با ۴ ضربه سر در بازی با اسپورتینگ خیخون در این عرصه پیشتاز بود.


تنها کریستیانو رونالدو با ۶ ضربه سر در یک بازی برای رئال مادرید مقابل مالاگا در فصل ۲۰۱۵/۱۶ رکورد بهتری نسبت به این مدافع اروگوئه‌ای ثبت کرده است. ارائوخو اکنون در کنار دیورسون که در فصل ۲۰۱۷/۱۸ در بازی آلاوز و اتلتیکو مادرید، ۵ ضربه سر به ثبت رساند، در این عرصه در جایگاه دوم لالیگا قرار دارد.

ارائوخو حتی وقتی دروازه حریف را هم نشانه نمی‌گیرد، سر زن قهاری است. او در بازی با ایبار در فصل ۲۰۱۹/۲۰، رکورد ۱۲ ضربه سر را به ثبت رساند. او در بازی دوشنبه شب مقابل گرانادا نیز مجموعا ۱۰ بار این کار را انجام داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!