به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاپورتا: امیدوار بودم مسی بگوید حاضر است رایگان بازی کند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۶ مهر ۱۴۰۰ (۲۱:۰۴) (۳۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


خلاصه صحبت‌های خوان لاپورتا در مصاحبه با Rac1 را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خوان لاپورتا: «من امیدوار بودم مسی در آخرین لحظه بگوید حاضرم رایگان بازی کنم. دوست داشتم چنین اتفاقی بیفتد و در این صورت او مرا قانع می‌کرد. متوجه شدم که لالیگا هم آن را می‌پذیرفت. اما نمی‌توانیم از بازیکنی در سطح او چنین درخواستی کنیم».

«اینطور فکر می‌کنم چون او را می‌شناسم. او با من به تیم اصلی رفت، من به خانواده او کمک زیادی کردم. او می‌دانست اگر اقتصادمان درست شود، متقابلا برای او هم جبران می‌شود».

«همه شواهد نشان می‌دهد که او از PSG پیشنهاد داشت. همه می‌دانستند پیشنهاد آن‌ها خیلی قوی بود».

«پرونده CVC برای خیلی از تیم‌های لیگ خوب است. بارسا نمی‌تواند پروژه‌ای را که به خوبی مطالعه و بررسی نشده، امضا کند. اکنون نیازی به بدهی بیشتر نداریم. راه خود را برای ورود به این پروژه نبسته‌ایم. بله ممکن است این اتفاق بیفتد [و ما به CVC بپیوندیم] اما باید آن را دوباره تنظیم کنند».

«بله می‌توانیم اگر نیاز داشته باشیم بازیکن بخریم. منابع آن را تامین خواهیم کرد؛ یا از طریق سرمایه‌گذاری و یا اعتبار گرفتن. ما فقط نمی‌خواهیم بدهیمان افزایش پیدا کند. ما نیاز به پول داریم‌ و در نیازهایی که داریم، همیشه مسائل ورزشی را مد نظر قرار می‌دهیم و روی بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌کنیم».

«کومان یکی از اسطوره‌های بارسلونا است و تصمیم گرفت در سخت‌ترین شرایط به اینجا بیاید. کومان یک قرارداد معتبر با باشگاه دارد و باید به او احترام گذاشته شود».

«با ژاوی مکررا صحبت می‌کنم چون دوست هستیم‌. همچنین با پپ. دوست دارم بدانم آن‌ها در مورد شرایط چطور فکر می‌کنند چون بیشتر از من می‌دانند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Shahinmoheb
پاسخ به: لاپورتا: امیدوار بودم مسی بگوید حاضر است رایگان بازی کند!
در هر صورت مسی دیگه رفته و گذشته رو نمیشه تغییر داد حتی گریزمن رو هم نتونستن نگه دارن و زمزمه هایی هم هست که تیمای دیگه می خوان جوون های بارسا رو هم ببرن باید ببینیم آیا توانی برای باشگاه مونده، سال پیش حدود 400 میلیون یورو ضرر شناسایی کرده و با رفتن برندی مثل مسی و احیاناً نرفتن به لیگ قهرمانان سال بعد مارکتش کوچک تر هم میشه، لاپورتا قاعدتاً باید میدونسته که چه چیزیرو داره تحویل می گیره و اگر نمی دونسته که خیلی بدتر میشه و اگر میدونسته، پس از قبل برنامه ای برای نگه داشتن مسی هم نداشته، باید ببینیم چی تو سر آقای لاپورتا می گذره


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۴۰۰ (۲۱:۱۲)
 
Rezaunc
پاسخ به: لاپورتا: امیدوار بودم مسی بگوید حاضر است رایگان بازی کند!
ما امیدمون به لاپورتا بود بیاد این تیم بی صاحب رو درست کنه، اینم هر بار میاد ی مصاحبه میکنه آدم داغ دلش تازه میشه
تا وقتی اون دمبله و اومتیتی و ..... اون دستمزد ها رو دارن میگیرن چجوری انتظار داره بهترین بازیکن جهان بیاد رایگان بازی کنه؟!!!
داریم عین میلان میشیم متاسفانه از عرش تو چند سال جوری به زمین خورد که بعد این همه سال نتونسته پاشه
شخصا وقتایی بارسا بازی داره اعصاب برام نمیمونه


شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۰ (۸:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!