به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs بنفیکاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۴۰۰ (۱۲:۱۳) (۲۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اولین بازی ژاوی در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی بارسا، یک بازی بسیار حیاتی است؛ کسب پیروزی در این دیدار صعود آبی و اناری‌ها را از دور گروهی تضمین می‌کند و هر نتیجه‌ای جز آن، دردسرساز خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از اینکه عصر جدید ژاوی در بارسا با پیروزی ۱-۰ در دربی شنبه شب آغاز شد، حال یک آزمون بزرگ دیگر در انتظار بارساست؛ جایی که باید در یک بازی حساس که عملاً تعیین می‌کند کدام یک از دو تیم به مرحله حذفی صعود می‌کند، میزبان بنفیکا باشد.

وضعیت تیم‌ها

در گروه E، فعلا صعود بایرن مونیخ قطعی شده است و اگر چه دینامو کیف هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد اما احتمالش بسیار کم است. این یعنی بارسا و بنفیکا امشب باید برای کسب تک جایگاه باقیمانده برای صعود از این گروه، با یکدیگر رقابت کنند. کاتالان‌ها با ۶ امتیاز و بنفیکا با ۴ امتیاز وارد این نبرد خواهند شد.

این یعنی با پیروزی در بازی امشب، صعود بارسا به یک هشتم نهایی مسجل خواهد شد.

اما اگر بازی به تساوی بکشد، بارسا همچنان برتری خود را با ۲ گل زده بیشتر، با این تیم حفظ خواهد کرد اما برای صعود حتما باید بایر مونیخ را شکست دهد و بنفیکا هم در صورت پیروزی مقابل دینامو کیف - و شکست بارسا مقابل بایرن - شانس صعود خواهد داشت.


در نهایت شکست در این بازی، بارسا را در آستانه حذف شدن قرار می‌دهد. در این صورت آن‌ها یک امتیاز کمتر از بنفیکا خواهند داشت و در روز پایانی، با بازی سخت تری روبرو خواهند شد، چرا که بارسا باید خارج از خانه به مصاف بایرن خواهند رفت در حالی که بنفیکا در خانه با اوکراینی‌ها روبرو خواهد شد.

اخبار دو تیم

سرجینیو دست، عثمان دمبله، انسو فاتی، مارتین بریتویت، پدری و کان آگرو همگی در این بازی غایب خواهند بود و دنی آلوز هم تا ژانویه قادر به بازی کردن برای بارسا نخواهد بود

آیا می‌دانستید؟

• مدافع چپ بنفیکا، الکس گریمالدوست که در لاماسیا پرورش یافته و پیش از پیوستن به بنفیکا در فصل ۲۰۱۵/۱۶، طی ۹۲ بازی برای بارسا ب به میدان رفته است.

• بارسا تاکنون تنها ۲ بار در لیگ قهرمان هم بازی خانگی و هم خارج از خانه را به یک حریف واگذار کرده است؛ دینامو کیف در سال ۱۹۹۷ و بایرن مونیخ در سال ۱۹۹۸.

• بارسا در ۴ بازی نخست خود در لیگ قهرمانان فصل گذشته، بیش از هر تیم دیگری شوت در چهارچوب (۳۶) داشت اما در این فصل دومین رکورد ضعیف (۷) در این زمینه را به نام خود ثبت کرده است.

• ژاوی بعد از پپ، لوچو، کومان و سرخی بارخوان پنجمین سرمربی‌ای خواهد بود که در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان هم برای بارسا بازی کرده و هم آن را هدایت می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
armanshah
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs بنفیکا
خسته نباشی


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۴۰۰ (۱۳:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!