به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ اوساسونا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۴۰۰ (۱۶:۲۴) (۲۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست مقابل بتیس در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان توسط ژرمن‌ها، حال بارسلونا شدیدا به یک تغییر نیازمند است و عصر امروز، ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) در خانه اوساسونا، شاگردان ژاوی این فرصت را دارند که گام اول در مسیر ایجاد این تغییر را مقتدرانه بردارند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ال‌سادار هرگز ورزشگاه آسانی برای کسب نتیجه نبوده است؛ با این حال اگر چه سرخ‌ها در این فصل شروع خوبی در لالیگا داشته‌اند اما آن‌ها اخیرا افت محسوسی داشته و هفت بازی است که پیروز نشده‌اند. آن‌ها در این فصل تنها یک بار در ال‌سادار به پیروزی رسیده‌اند؛ بنابراین حداقل روی کاغذ این بازی برای بارسا فرصت خوبی است تا به هویت اصلی خود بازگردد.

اخبار تیم

انسو فاتی، مارتین بریتویت، پدری، آگرو و روبرتو همچون گذشته، لیست مصدومان بارسا را برای این بازی را تشکیل می‌دهند در حالی که ژاوی، ممفیس دپای و جوردی آلبا را هم برای این بازی در اختیار نخواهد داشت.

وضعیت دو تیم در جدول

بارسا با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین و ۶ امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید - تیمی که با ۱۵ امتیاز، رده چهارم جدول، یعنی آخرین جایگاه تضمین شده برای صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده را در اختیار دارد - به این بازی خواهد رفت.

بعد از اینکه والنسیا روز شنبه الچه را شکست داد، بارسا به رده هشتم جدول سقوط کرد، اما با یک برد، صعود کرده و می‌تواند بالاتر از این تیم قرار بگیرد. از طرفی اوساسونا با دو امتیاز کمتر از بارسا به این بازی می‌آید و در صورت کسب پیروزی، بالاتر از کاتالان‌ها قرار خواهد گرفت.

آیا می‌دانستید؟

• ژاوی هرناندز در دوران بازیگری خود، تنها یک بار مقابل اوساسونا شکست خورده است.

• انسو فاتی اولین گل خود را برای بارسا در ال‌سادار به ثمر رساند؛ همان گلی که او را به جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسا در لالیگا تبدیل کرد. آن زمان او تنها ۱۶ سال و ۳۰۴ روز سن داشت و فقط ۵ دقیقه بعد از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی، آن گل را به ثمر رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!